Det låter som du har en bra plan Anemone! Och juli... det är ju inte SÅ långt borta! Hoppas medfabrikanten håller med dig!
Och Timisens Bollingerplan låter också suvve! Om inte annat blir det säkert en glad och livad MinisTimis.
HG: Hoppas ni får mycket skidtid och att svärmor din plockar fram passa-barnbarns-lusten! Kanske kan du åka extra fort så du blir utmattad och rosig och om du sen slänger in bara ett litet glas vin så blir nog svärfar lagom otydlig i kanterna. När åker ni? Imorgon?
Men du, inte Stockholm, välle? Näe...?
Jag fattar inte heller hur min bebis orkar hålla igång sådär, men kanske är det de långa eftermiddagslurarna som gör'et. Imorgon ska vi förresten till BVC och kolla så det inte är nåt jox med bullens ena öra: hon tar sig ofta åt örat till och jag tror att det är en trötthetsgrej men vill gärna kolla det så det inte är öroninflammation eller nåt annat läbbigt. Vår BVCtant tyckte att vi skulle komma dit så det avgjorde saken.
Jag loggade ut snabbt förut av högegoistiska skäl: svärmor erbjöd sig att komma hit och stryka och snacka med bebisen vilket innebar att jag kunde röja upp i katastrofröran i köket och få på mig kläder. Skickade hem svärmor efter en timme och tog en promenad så nu sover bebisen i sin vagn och jag hoppas hoppas hoppas att det håller i sig ett par timmar till så jag kan fortsätta jobba.
Grejen är den att vi håller på med värsta fixochtrix-projekten här hemma. Arbetsrummet ska äntligen bli ett mysigt och trevligt rum och inte bara avställningsplats och det innebär att hyllor ska hit och bord ska dit och garderober byter plats typ. Jag tror att efter den här svängen kommer vi äntligen landa efter flytten hit - för ett år sen... vissa grejer har ännu inte fallit på plats så att säga.