• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

Sprej sprej!! Kände det i luften Timisen - idag var det vårfertilitetsigt i Götet!

• OZgirl

Haha, HG och jag skrev precis samma sak till Timisen!

Great minds think alike, eller vad är det man brukar säga?

• Timisen

Och inte kommer jag dit heller för en viss person vill ha all bandbredd till xbox...

Ses senare..

• Tant T

Hej svejs, kikar in snabbt bara för att prova ADSLet som nu äntligen kommit igång!
    Mindre skojigt är att jag fr o m idag är sjukskriven på heltid för "hotande förtidsbörd" fram till _21 maj_! Det får vi se hur det blir med det...! Var på av BM rekommenderat läkarbesök på fm och tänkte mest bara snacka lite skit och så säger överläkartanten när jag ligger i favvostolen att livmodertappen var mjuk och alldeles för kort för att vara så tidigt och dessutom dillade hon nåt om för många vita blodkroppar i nån odling hon gjorde! Nån slags antibiotika, i princip konstant ryggläge i säng el soffa i åtminstone en vecka och inga mer badkarsskrubbningar för min del, var förhållningsorderna! Jag blev ledsen, det var ju inte så här det skulle bli...

Efter detta egoinlägg beger jag mig nu i sakta mak till nedervåningen för att såsom de gamla grekerna inta viloläge och äta mannens nyinköpta tröstpraliner mitt i allt elände!

Ett PS till Timisen, superoptimopsitopsisktpangfenomenaliskt!!

• ElinPeelin

Nämen Tant!!! Ligg ner o ät pralinerna i lugn o ro!

Vi vill inte att du ska kläcka snyltaren NU, utan du får snällt vänta tills det är dax!

• Rally

Neeheeeej? Är det saaaaaaaant Timisen?? Strålande nyheter! Tusen grattis!!

Inte vara lessen Tanten! Se det positivt (om det går). Här är lite hjälp på vägen:

1. Du slipper kommandoran
    2. och jobbet
    3. och pendlingen
    4. och inte minst de tidiga mornarna
    5. Snyltarn kommer ju att klara sig även om h*n skulle födas nu, så oroa dig inte för det
    6. Du hinner äta fler praliner

Om inte detta skulle hjälpa, så KRAM på dig!

• flinx

T!! Lugn tjejen! Följ råden och ta det lugnt! Som sagt, snyltarn skulle klara sig fint fint omifallatt! Men för säkerhets skull gör nu som tillsagd. Det viktiga är att ni mår bra!
    Jag äter några praliner åt dig!

• Pricken i ny tappning

Och jag tycker också om godis och hjälper gärna till med pralinerna alt. köper flera och skickar upp! Just nu är jag jävligt nöjd med livet - Färjestad!

Härligt att höra Timis. Spraya på nu för sjutton!

Svar på tråden Midsommargänget III