• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

nu packar jag ihop. Hav A najs ivning!

• ElinPeelin

verkar som att man måste lägga ut den för ALLA eller ingen. Fnys! Allt för att tjäna pengar på "forumet som är gratis"...

• OZgirl

Nä fyyyyyyyyyyyyy vad ni är äckliga! Jag äter verkligen inte bajskorv med kissås! Men en och annan korv har väl slunkit in i krokodilgapet... (hide the salami, liksom )!

• Coccinelle

Bajskorv med kisssas wohooooooooooooooooooooo

Ingen hagel har inte, bara soooool Fast jag ser bara sol mot en vagg fran mitt skrivbord men anda!

Jag har en fraga till alla hundkunniga! Vi passar en familjs tik over pasklovet och vi har ju da sjalva en hanhund. De ar kompisar sedan var hund var valp, tiken ar 2 eller 3 ar aldre an var hund.
    Grejen ar den att hon loper men var hund struntar i det totalt, han verkar inte ett dugg intresserad. Strider inte det mot naturen?
    Nar hon har lopt vid tidigare tillfallen sa har han kant det pa 1 km avstand och gnallt och nar de traffades sa forsokte han kliva upp pa henne etc.
    Varfor reagerar han inte?

• flinx

Har tvångknverterat till nya fl nu. Hur funkar inställningarna?

Cocci - jag tror tiken bara är mottaglig under höglöpet (äl?) som bara varar några dagar medans löpperioden är 2-3 veckor. Under höglöpet är det andra bullar!

• Timisen

Hon är väl inte hans smak helt enkelt...shit att man ska behöva förklara hur era hundar funkar...

Jag har börjat spreja, jag har börjat spreja!!!

• OZgirl

Jag kan bara säga en sak Timisen: woohooooo!

• OZgirl

Flinx, det går bara att se din presentation... var det det du menade?

• flinx

Ja precis. Jag ville inte ha nåt öppet om det bara går med plus-versionen. Om nån fortfarande vill se min grav-kalender kan jag ju fixa det på annat sätt.

Svar på tråden Midsommargänget III