• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

Mitt bredband strejkar varannann minut idag - skrev faktiskt ett middagstips (mitt: kyckling Garam Masala) men det försvann!

Om det blir en punktlig unge så kommer han väl på lördag! Nja ända träningen jag får nu är kortisprommisar med jycken! Imorgon kommer en snöstorm så då kniper jag!

Köp grejer Elin. Bra att sprida kostnader! Vi spred ut det mesta oc nu sitter jag ändå och syr lite n i det sista men det ska sägas att mitt syende inte är några livsviktiga grejer utan nog mest för min egen skull - mitt mentala sätt att boa och göra boet mysigt och välkomnande på mitt sätt. Ungen lär nog iofs aldrig veta att hans mor sydde grejer av kärlek istället för att köpa (om jag inte berättar det varje år tills han är 30 )

• flinx

Jag har skippat sushi (nån enstaka mamma-sushi) förutom nu på slutet då jag tagit risken med en riktig!

• toca

Aha, om superdupercoola flinx har skippat sushi sa ska definitivt svaga mestoca halla sig ifran det! Det är väl upplagt för foglossning, diabetes och benbrott annars antaglilgen...
    Fast man kan kanske göra det själv istället... Om man orkar... Hmmm... Det kanske far bli lördagens projekt. Eller fredagens om man möjligen har nagot att fira...

• flinx

Fasiken vad du var snäll mot mig ikväll! Jag är både hurtig och superdupercool! Thanx!
    Fasy mest är jag hemmafruig och badbollig och i behov av hårtvätt!

Ja, frys fisken i minst 72 timmar så ska det ju inte vara några problemos! Igår unnade jag mig ett glas folköl till makens med kärlek tillagade köttbullar!

• toca

Egentligen är det nog mest riset och sojan jag är ute efter sa vegetarisk sushi vore underbart just nu! Lite gurka, avocado och crabstick nerstoppat sa kommer jag sväva som pa moln...

...hela vägen till spyhinken!

• flinx

Ironin kanske bara flödar och jag sitter här i ett bull-mamma-progesterson-rus ala tussen och fattar INGENTING!

• toca

Va? Skojar du?
    Jag vill ocksa vara sadär sprudlande och bara ma bra och tycka att allt är enkelt och ha en massa ENERGI! Sa som du alltid verkar ma!?! jag trodde man madde sa som man bestämde sig för att ma och att allt annat var osedvanligt gnälligt. Och just nu är jag osedvanligt gnällig... Jag vill klättra och ga pa stan och sy och ga langpromenad och SPRUDLA. Fast jag ligger mest i sängen och läser taskiga romaner...

Eller var det sushin som du undrade över....?
    Va...?

• toca

Och det var naturligtvis menat som en komplimang till dig Flinx!

(Hmmm.... Tva gravida kommunicerar....? )

• ElinPeelin

HAHHAHAHA vi har ett sköt bord! Men det är FÖR HÖGT för mig!!! hahahaha igen... tur att maken är hantverkare!!!

Jag håller med Toca, jag tycker Flinx är en hurtig och cool gravad kvinna!

Svar på tråden Midsommargänget III