Clearblue & Pergotime
Kunde inte hålla mig idag så jag testade igen. Än en gång negativt inte ens en tillstymmelse till något plus. Dock var de inte med morgon urin men ändå. Ledsen jag blir ????
Kunde inte hålla mig idag så jag testade igen. Än en gång negativt inte ens en tillstymmelse till något plus. Dock var de inte med morgon urin men ändå. Ledsen jag blir ????
Jag kanske var lite snabb i svängarna precis efter mitt inlägg tycks jag skymta ett ytterst litet extra streck på testet! Magen höll på att vända sig ut och in. Tänker nu vänta tills i helgen och se vad som händer, ett minimalt hopp tändes men de kan lika gärna vara ett spökstreck .
Kan man lägga in bilder via mobilen? Såå dålig på detta..

De är verkligen svagt.. Men som sagt BIM -4 och inte morgonurin utan 3:e urinsläppet.. Så kanske inte kan förvänta mig något annat.
Var inom apoteket innan idag och köpte mig ett digitalt, dem är ju dyra men ganska säkra.
Så vet inte om jag ska ta ett vanligt imorgon bitti och vänta med det digitala tills lördag eller söndag eller jag ska köra på det digitala redan i morgon. Känns som att slänga pengarna i sjön om det digitala inte visar något..
Starkare test imorse :))
Hej tjejer! Måste berätta för er om min gårdag, den var utan att överdriva den bästa fredagen någonsin.
Började morgonen med att plussa lite starkare än dagen innan, var fortfarande inte helt övertygad. Hann köra halvvägs till jobbet då jag fick stanna och spy , var illamående så gott som hela förmiddagen .
Precis när jag skulle gå hem ifrån jobbet ringer min mobil och de samtalet var de bästa någonsin. Jag fick en fast tjänst inom vården på ett ställe jag sökte på för två månader sedan. Jag log med hela ansiktet på vägen hem. Väl hemma beslutade jag mig för att dumt nog prova det digitala testet.. Under tiden jag väntade på svar så tänkte jag på hur dum jag var som testade en eftermiddag på ett sånt känsligt och dyrt test! Som att kasta pengarna i havet . Men de visade GRAVID :) två fantastiska nyheter på en dag och sjukt svår smält !! Lägger in bild sen när jag inte sitter via mobilen!
Fredagens digitala gravtest :)) <3

Hej. Jag igen..
Idag ringde gyn som jag efterfrågat.
Berättade för henne att jag fått plus i helgen och hon säger att pergotime kan göra att man får plus på gravtest runt BIM.. De var som om någon drog undan mattan för mig. Jävla skit också.. Så enligt henne ska jag vänta ytterligare 14 dagar och har inte mensen dykt upp under dem två veckorna så kan jag då ta ett gravtest som visar rätt..
Någon annan som nånsin hört detta?
Jag blev mest förbannad att denna informationen inte kommit ut innan så hade man inte behövt bli så glad..
Jag vet inte.. Frågade henne även om de gick att göra ett vul men enligt henne så ser man inget försen i v9. Jag börjar ifrågasätta henne som läkare! Har iaf en tid hos mvc på nästa tisdag så jag ska prata med dem om det! Blev så ledsen av hennes samtal och som sagt förbannad över att sån information inte framkommer när man påbörjade behandlingen .
Ja jag ska prata med barnmorskan om det på tisdag då vi ses. Då har de ju gått några dagar extra !
Tack för era svar! Jag ska prata med min barnmorska på tisdag om dehär och försöka få en tid till tidigt vul :) ingen mens och fortfarande plus på testerna ! Fuck off gyn kärring .. Aldrig mer henne.
Hej. Färdig med hälsosamtalet hos barnmorskan. Hon var förövrigt jätte trevlig och go på alla sätt och vis.
Gjorde ett gravtest där som även de visade positivt, hon tyckte också att de gyn hade sagt lät mycket märkligt att hormonstimulering skulle ligga kvar i kroppen i upp till 1 ½ månad efter att man ätit dem, de tyckte hon verkade osunt. Så jag har fått en tid till inskrivning för något vul ansåg hon inte behövdes göras än så länge.
Däremot tänker jag i början på nästa vecka då de gått mer än 14 dagar från gyn samtal ringa henne och berätta och be om ett vul där istället.
Åh spännande med UL :) berätta mer!
Hej tjejer! Hur går det för er andra ? några framsteg..
vi var på tidigt vul 11+2 häromdagen och tittade på bebisen.. Livlig bebis med starka hjärtslag. BM sa att de va troligtvis var utom fara för mf nu. Vilket kom som en lättnad. Jag har under dessa veckorna spytt dagligen, mer eller mindre. Svin jobbigt men de gör de värt när man fick se de pyttelilla röra sig på skärmen.