Clearblue & Pergotime
Nej de är ju verkligen inte de... Och för min del så känner jag mig inte alls sugen just under ägglossning utan gör de mest för att de måste.. min BIM bör vara runt den 3-4 aug tror jag.. :)
Nej de är ju verkligen inte de... Och för min del så känner jag mig inte alls sugen just under ägglossning utan gör de mest för att de måste.. min BIM bör vara runt den 3-4 aug tror jag.. :)
Där ser man :)) KUL !! Ja de är lika bra att köra på..
Hur går det för er andra tjejer ?
Oj vad tråkigt Elin, jag har också på känn att mensen kommer vilken dag som helst. Nu har jag dock haft ännu en flytt att tänka på ett litet tag men så fort dimman av de lagt sig så tänker man konstant på detta. Men vi kämpar på i ur och skur :)) Vet att det ibland känns otroligt tungt, satte mig och förklarade för min sambo härom veckan vilken otrolig börd de är att springa o tänka på. Mens, piller, kissa på stickor dag ut dag in, trycka igång monitern varje morgon inom tidsgränsen.. Ja de går liksom inte att slappna av. Behöver känna att han också är ombord! Där hämtar jag mina krafter iaf, att känna viljan och glöden ifrån min käraste.
Vad roligt. Kul att höra om era liv och vad ni också går igenom.. Vilken himla tur att ni fick riktigt proffs hjälp på andra stället. Håller alla tummar på att de lyckas inom de snaraste. =)) De vore ju vår allas dröm.
Jag har väl BIM den 3-4 aug om jag räknat rätt. Har nu märkt av några djävulska pms besvär, flytningar, illamående och ömmande bröst och nedre regioner. Dock brukar vissa av dessa besvär även komma vid min mens men jag håller tummarna än även om det känns väldigt långt ifrån ett plus denna månaden.
Man hoppas men man vill ändå inte ha för stora förhoppningar, jag blir alltid så ledsen när sen väl mensen kommer.. :( Som Elin skrev ovan, svårt att hitta ork och motivation när man inte får nånting för allt jobb man lagt ner. Vi hade faktiskt sex varje dag förutom en då vi missade och självklart var de dagen innan monitern visade ÄL, sen körde vi all in några dagar där efter.. Jag skulle vilja testa mig som imorgon, eftersom jag och min mor ska till Ullared på onsdag.. Hade så gärna velat köpa något babyplagg och komma hem med till mannen som ett avslöjande. :) Men som sagt de är säkert mensen som spökar. Annars hade jag tänkt att vänta tills iaf nästa onsdag..
Dem besvären du beskriver har jag vid vanlig pms också, så därför kan jag inte avgöra..
I morse började iaf den här monitern blinka att de snart är dags för mens. spänningen är ooooolidlig =)
Slänger ut en fråga här för jag kommer inte riktigt ihåg om någon av er hade barn sedan innan eller kanske har hört talas om det via bekanta.. Men en nidblödning. När kan den komma och hur ser den ut? Jag har försökt googla mig till det, men där är väldigt många diffusa svar på detta fenomen!!
Jo de har jag förstått, men enligt många forum sker de allt ifrån något dygn efter ÄL till -5 BIM vad jag kunnat läsa mig till.. De känns konstigt iaf, sammanlagt en dag med brun sparsam flytning och nu ingenting?! Känns väldigt mysko. Jävla kropp.. Man går och inbillar sig och är nästintill skengravid av allt man känner! Nej nu släpper jag detta och inväntar mens, kommer den inte så har vi lyckats annars på det igen. =)
Jag blir också helt slut av att ta pergotime, sover jätte mycket under dem dagarna. Hoppet är de sista som ska lämna människan så vi fortsätter hoppas och går det inte denna månaden så kommer de nya möjligheter nästa :) Upp med hakan vännen.,