• Jendeas

Clearblue & Pergotime

Ja han skulle vara duktig och elda upp gamla grenar ifrån träden och annat dylikt, han öste på bensin och tände på.. Tydligen blev de någon sorts gasexplosion .. Så han har legat på briva i Linköping en vecka men är nu äntligen hemma igen :)) Dock en lång väg kvar tills han är helt återställd, värst har det tagit på händerna och ansiktet. 

• Jendeas

Jodå det ska nog bli bra :)) Om ett tag iaf ! Ja jag tror det är i helgen jag borde få mensen.. Jag har faktiskt haft lite ont i tjejmagen som ovan nämt men inget nämnvärt. Trött som faan och huvudvärk varje dag. Tror dock de är mens och stress som påverkat mig..  

SJälv ? Några symptom?  

• Jendeas

Vore iaf helt jävla underbart med lite glädjande nyheter i dessa tråkiga tider. Tror även min sambo hade behövt lite positiv energi och glädje. Fan jobbiga tider nu alltså. Värst är att de kanske kommer dröja ett ganska långt tag innan vi ens kommer kunna utföra ett samlag igen så därför hoppas jag med hela mitt hjärta på ett plus denna månaden :)) 

Jag är också jätte dålig i magen, men de kan ju också bero på mens. Har idag märkt av pms humöret också så den är väl på väg :(  

• Jendeas

GRATTIS Emtfb :)) Åhh, jag tror och kan nästan garantera att det är bebis på gång :)) Åh vad spännande. Så glad för din/eran skull.. 

• Jendeas

Håller också tummarna för att den får stanna :)) De hoppas jag verkligen.
    Jag själv har gått över en dag på BIM, men så var det ju förra månaden också. Den är inte regelbunden längre vilket jag tycker är konstigt. Väntar mig iaf den vilken dag som helst för jag har en jävla mensvärk från och till precis som vanligt :(  

• Jendeas
    emtfb skrev 2012-10-14 20:25:49 följande:
    Ja jävla konstigt, för mig så fick jag regelbunden mens, kommer inte ihåg om du sagt det innan, men hade du regelbunden innan du började med pergon? Okej men så hade jag med och vips så var det ett + :) Hoppas inte mensen kommer!!! Köpte digital test idag, men tror jag tar det på tisdag. :P
    Ja jag har också haft regelbunden med pergo ända fram tills förra månaden då jag gick över två dagar sen dök den upp.. Nu är jag inne på 4:e dagen utan mens och utan positivt gravtest.. Kanske kan vara så att jag inte ens haft ägglossning?! Men de borde också vara jävligt märkligt.. Jag hade aldrig mens, jag åt mina mini-piller och fick aldrig mens. Så jag kan inte svara på om den någonsin varit regelbunden förutom nu när jag satt igång med pergotime då den varit klockren.. Jag håller tummarna för dig nu :)) De här kommer gå vägen de känner jag på mig.! All lycka till. 
    längtarefterbebis skrev 2012-10-14 21:52:09 följande:
    någon som vet om man kan ha/få ägglossning fastän man fortfarande har mens? ibland blöder jag liksom 2-3veckor.. kanske därför man har missat ägglossningen....?
    De låter väldigt underligt, jag har dålig koll på sånt faktiskt. 2-3 veckors blödning med pergotime? Vad säger din gyn om det? 

• Jendeas
    emtfb skrev 2012-10-16 11:42:09 följande:
    Kanske kan va att du inte haft ÄL, men då borde väl mensen inte bli sen ytterligare 2 dagar? Tog det digitala igår stod gravid v.2-3 :) så nu börjar jag förstå lite grann att de är på riktigt, så nu har jag slutat rökt också:) ska ringa gyn idag och höra vad man ska göra nu, kanske in på nån koll?
    Sjukt märkligt iaf, alltid haft mens med pergotime. Och enda gången jag inte använder mig av monitorn så har jag kanske inte ägglossning?! Jävla kropp rent ut sagt ;) hahah. man kan bli gråhårig på att inte veta. Låter det vara några dagar och väntar på mens, ska till gyn den 30:e så då får hon kolla upp mig :) haha.  

Åh de måste vara ett fantastiskt besked, kan inte tänka mig hur det känns att få positivt på stickan. De måste vara en underbar känsla. Grattis än en gång och all lycka till. =)  
  • Jendeas
    emtfb skrev 2012-10-16 15:47:02 följande:
    Ja förstår det, hatar att inte veta nånting! Sen denna väntan.. Hoppas tiden går fort till den 30:e! Och hoppas det är bra besked:)

Alltså jag tror knappt att det är sant, vågar inte hoppas så mycket utan tänker att snart kommer den där jävla mensen.. Men hoppas liten vill stanna!
    Fortfarande både menslös och barnlös :) haha. Så jävla irriterande.. Längtar verkligen efter mötet på gyn nu, behöver verkligen lite proffshjälp nu !! 

Håller tummarna för dig,  
  • Jendeas

Fortfarande ingen mens och inget positivt gravtest, ger upp med att de kanske kunde varit en bebis där.. Verkar omöjligt !

Svar på tråden Clearblue & Pergotime