emtfb skrev 2012-10-14 20:25:49 följande:
Ja jävla konstigt, för mig så fick jag regelbunden mens, kommer inte ihåg om du sagt det innan, men hade du regelbunden innan du började med pergon? Okej men så hade jag med och vips så var det ett + :) Hoppas inte mensen kommer!!! Köpte digital test idag, men tror jag tar det på tisdag. :P
Ja jag har också haft regelbunden med pergo ända fram tills förra månaden då jag gick över två dagar sen dök den upp.. Nu är jag inne på 4:e dagen utan mens och utan positivt gravtest.. Kanske kan vara så att jag inte ens haft ägglossning?! Men de borde också vara jävligt märkligt.. Jag hade aldrig mens, jag åt mina mini-piller och fick aldrig mens. Så jag kan inte svara på om den någonsin varit regelbunden förutom nu när jag satt igång med pergotime då den varit klockren.. Jag håller tummarna för dig nu :)) De här kommer gå vägen de känner jag på mig.! All lycka till.
längtarefterbebis skrev 2012-10-14 21:52:09 följande:
någon som vet om man kan ha/få ägglossning fastän man fortfarande har mens? ibland blöder jag liksom 2-3veckor.. kanske därför man har missat ägglossningen....?
De låter väldigt underligt, jag har dålig koll på sånt faktiskt. 2-3 veckors blödning med pergotime? Vad säger din gyn om det?