• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:57:26 följande:
    Man kan ha olika uppfattningar om det här. 
    Nej, det kan man inte eftersom jag aldrig har sagt något i den stilen.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:44:01 följande:
    Sex som fenomen existerar oavsett. En person som inte har sex däremot, den har ju inte sex. Den är mycket riktigt utan sex. Det går dock inte att jämföra med att ha dåligt sex, eftersom den personen har sex. Då är det en kvalitetsfråga istället.
    Det finns likheter fortfarande att exempelvis den som blir utan sex har inte ett bra sexliv heller. 
    Och om det går inte att jämföra dåligt sex så kan du inte jämföra med någon kvinna som är utan sex och onanerar istället 
  • Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:55:10 följande:
    Och om man inte har sex så existerar inte sex sa du ju. Har kan du då jämföra med att onanera och att ha sex, du har ju inte ett sexliv just då när du onanerade? 

Om det inte räknas som man har ett behov när man är utan sex så finns det inget att tjäna på att onanera istället 

Det finns ingen vits för mig att vara med någon som jag har dåligt sex med. Då onanerar jag hellre. Förstår du inte?

Jag är inte så desperat efter sex att jag har det med vem som helst och nöjer mig med vad som helst bara för att jag vill ligga.  

Nu har jag ju tur som har en bra normalutrustad sambo som jag har fantastiskt sex med. Men hade jag vart singel så hade jag inte valt någon som jag inte klickar med i sängen. Då hade jag helt enkelt onanerat tills jag hittar någon som jag passar ihop med och har bra sex tillsammans med. 

Att ha sex bara för att ha sex om det till och med är dåligt är inget som intresserar mig! Där drar jag gränsen.

• Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 23:48:32 följande:
    Det har jag aldrig sagt heller. Däremot kan du ju knappast påstå att en person som inte har sex, har sex. Om den personen INTE har sex så har hen INTE sex. Ett sexliv existerar inte för den personen just då, eftersom hen INTE har sex. En person som HAR sex har också ett sexliv, oavsett om det är bra eller dåligt.
    Det stämmer att man har inte sex om någon blir utan sex  men det går fortfarande jämföra mellan någon som har dåligt sex och någon person som blir utan sex. 
    Du jämför exempelvis själv med att onanera än att ha dåligt sex. 
    Det är visst en kvalitetsfråga om någon får ha sex eller inte. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 23:59:23 följande:
    Det finns likheter fortfarande att exempelvis den som blir utan sex har inte ett bra sexliv heller. 
    Och om det går inte att jämföra dåligt sex så kan du inte jämföra med någon kvinna som är utan sex och onanerar istället 
    Den som inte har sex har inte ett sexliv. Om du tycker att hen har ett dåligt sexliv så får det stå för dig. Det går fortfarande inte att jämföra med att faktiskt ha sex.

Jag har inte pratat om onani öht.
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-02 00:02:13 följande:
    Det stämmer att man har inte sex om någon blir utan sex  men det går fortfarande jämföra mellan någon som har dåligt sex och någon person som blir utan sex. 
    Du jämför exempelvis själv med att onanera än att ha dåligt sex. 
    Det är visst en kvalitetsfråga om någon får ha sex eller inte. 
    Det får stå för dig, och återigen, jag har inte skrivit om onani öht.

Det går inte att mäta kvalitet på något som inte finns. En person som inte har sex kan inte säga om det sexet är av god eller dålig kvalitet eftersom det inte finns något att bedöma.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-02 00:04:23 följande:

Det går inte att mäta kvalitet på något som inte finns. En person som inte har sex kan inte säga om det sexet är av god eller dålig kvalitet eftersom det inte finns något att bedöma.
    Det går mäta kvalite på det man förlorar, exempelvis om en kvinna blivit av sin mamma när hon var liten så kan behovet av en manna finnas kvar. 
  • Anonym (Du)

Tillgång till något kan vara något mäter. 
  • Anonym (Du)

Behovet uppstår inte först när man har sex. 
    Det är exempelvis inte som att säkerheten på vägarna berör de personer som inte är i trafiken men säkerhet kan vara intressant även på andra ställen än bara i trafiken.
    Behovet att transportera sig med exempelvis en bil uppstår inte först när man har en bil. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Han har för liten snopp