• Laliii

Första Barnet - BF Mars 2013

Fler som väntar sitt första barn med BF Mars 2013? :)

25 år, 1:a barnet & BF 12 Mars 2013 :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-31 19:43
    Första Barnet - Mars 2013 - BF Listan: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65901738.html

Första Barnet - Mars 2013 - Bildtråd: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65927975.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 14:24
    Första Barnet - BF Mars 2013 - RUL: Tid, Datum & Kön:
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m66840193.html
  • Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013
  • Lilo89
    asken skrev 2012-08-25 15:58:18 följande:
    Tillbaka efter en veckas semester, skönt värre! Dock kom illamåendet tillbaka i slutet av veckan och första spyan kom på en camping i full storm. Mysigt. =/

På måndag ska vi på VUL, fick välja på det och hälsosamtal. Vart ett rätt enkelt val då det är långt att vänta till v 16-18 för RUL. Känns spännande och skrämmande på samma gång, både för vad som finns där inne och sen så är ju inte gynstolen ens bästa kompis direkt...

Igår berättade jag för min syster som självklart haft det på känn, och de kommande dagarna kommer vi berätta för våra föräldrar. Händer det något så vill vi att de vet om det.

ha en fortsatt fin lördag!
    vad kul lycka till imorgon.
  • Laliii
    Nala02 skrev 2012-08-24 14:05:42 följande:
    Laliii  Vad mysigt! Hoppas du får en bra helg :)

Jag säger också hej då för en vecka. Åker till Turkiet imorgon och ska bara njuta, äta gott och ta det lugnt innan hösten kommer :)

Ha det bra sålänge! 
    Tack d samma :) Hoppas du haft det bra  Turkiet! Själv har jag haft d bra men är bra slutkörd efter helgen, vila har ju inte funnits på agendan så att säga!=P
  • Laliii
    Lilo89 skrev 2012-08-24 14:55:02 följande:
    Ha det så kul Laliii och Nala02 :) Vi hörs när ni är tillbaka.
    Tack :) Nu är jag tillbaka!
  • Laliii

Hej alla :)

Nu är jag tillbaka efter en hel helg borta på konferens med jobbet på Yasuragi SPA i Stockholm. Det var otroligt skoj men tyvärr fanns inte vila på agendan, så jag & mina foglossningar är rätt så trötta. behöver nästan helg efter helg. Nyvaken klockan 01:00 pga mardröm & ingen glad mage efter att ha fått i mig allt för mycket vitlök under kvällen.

Annars är jag i vecka 13 nu, 12+1 & har mått bra förutom foglossningar, just nu är d mest en smärta som sträcker sig över höger skinka. Idag ska vi även få se vår lilla bebis igen & få genomföra KUB testet (förr amåndagen var bebisen för liten för KUB:en då d var för tidigt). Längtar sååå efter att få se pluttisen igen. Vi ska köpa massvis med bilder igen.

Jag fortsätter att växa runt bröst & mage & en kula syns nu markant, går inte att dölja länge. Jag mår bra, är glad, förväntansfull & njuter faktiskt av att vara gravid.

Har läst lite i smyg & hoppas att ni alla mår bra & haft det bra! :)

Varma hälsningar! 

25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9-12 Mars 2013 :)
  • Laliii

Haltar idag, foglossningen är inte nådig idag! Strålar nu upp & ned på höger sida! Ska försöka ta mig till en sjukgymnast under veckan & få lite hjälp. Jag slapp ju illamående så då får jag detta istället :) Så lindrigt undan kom jag då inte undan. haha. Men det lönar sig i slutändan.

Fler har kommit fram på jobbet & grattat mig, antingen har de fått höra om graviditeten från andra eller så syns det så pass mkt nu :) Jag tycker själv att det syns! :)  

Idag är jag 12+1 & vi ska få se bebisen för andra gången :) Den lyckan går över allt annat! :) 13:30 ligger jag där & ser mitt lilla hjärta!

• Anma

Hej!

Är det försent att komma med i gruppen? Ni verkar vara så härliga!
    Jag är 24 år och från Stockholm, vecka 11+2, min första graviditet :)

• Lilo89
    Laliii skrev 2012-08-27 08:44:00 följande:
    Haltar idag, foglossningen är inte nådig idag! Strålar nu upp & ned på höger sida! Ska försöka ta mig till en sjukgymnast under veckan & få lite hjälp. Jag slapp ju illamående så då får jag detta istället :) Så lindrigt undan kom jag då inte undan. haha. Men det lönar sig i slutändan.

Fler har kommit fram på jobbet & grattat mig, antingen har de fått höra om graviditeten från andra eller så syns det så pass mkt nu :) Jag tycker själv att det syns! :)  

Idag är jag 12+1 & vi ska få se bebisen för andra gången :) Den lyckan går över allt annat! :) 13:30 ligger jag där & ser mitt lilla hjärta!
    det låter inte så kul, tack och lov har jag ingen foglossning vad jag känner av.
    Ja, köp massa bilder och lägg upp sen så vi får se :)
    Själv ska vi iväg imorgon och se vid 10.30, ska också köpa massor bilder med om vi inte får gratis. Det verkar olika hos vissa får man bilder och andra får man köpa.
  • Lilo89
    Anma skrev 2012-08-27 11:36:07 följande:
    Hej!

Hej,
    det är aldrig försent.
    Välkommen och grattis till plusset :)
  • Anma
    Lilo89 skrev 2012-08-27 11:44:17 följande:
    Hej,
    det är aldrig försent.
    Välkommen och grattis till plusset :)
    Tack så mycket, och grattis tillbaka! :)
  • Laliii
    Anma skrev 2012-08-27 11:36:07 följande:
    Hej!

Inte alls :) Välkommen välkommen & massa grattis :) Hur mår du än så länge?
    25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9-12 Mars 2013 :)
Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013