CMM skrev 2012-08-24 22:36:29 följande:
Jag ska nog inte skriva allt jag tänker just nu, då blir jag avstängd. Man undrar om du är lika dryg i verkligheten som här - för din omgivnings skull hoppas jag verkligen inte det.
Men det är ju det som är så himla kul med er som sjunger i gosskören. Ni älskar att sjunga ut om feministers fanatism, batikhäxor och andra mer eller mindre inbillade företeelser som gosskören känner oro inför, men om någon bara knystar om att ni sjunger falskt gör ni er till de mest kränkta av offer.
Jag kan väl erkänna att jag tycker om att peta på den inbilska dumdrygheten. Och att jag fann dina reaktioner i vår gamla trätotråd om Egalia roande.
Du får mycket gärna skriva vad du tycker, jag anmäler aldrig och tvivlar på att någon annan heller skulle göra det i detta fall.
Hur gick det förresten när du blev så kränkt att du anmälde mina inlägg? Åtminstone skrev du ju att du skulle göra det: jag noterade bara att mina inlägg inte togs bort.
Kanske du fick svaret att om man själv aldrig drar sig för att kalla åsiktsmotståndare fanatiker så borde man kanske inte börja snyftgråta när man själv blir kallad fanatiker.
I verkligheten möter man inte så mycket dumdryg uppblåsthet som här på FL, men visst jag gillar att peta på den även IRL.
Och jag tror vare sig på förekomsten av batikhäxor eller helig svensk statsfeminism. Det är bara hjärnspöken hos dem som bildar sig en uppfattning om feminism utifrån ett inlägg på FL, ett inlägg där den vanlige mannen sätter feministen på plats och ger igen med feministens egna medel genom att ta på sig klänning.