• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Faber
    Dorian Ertymexx skrev 2012-08-26 21:50:26 följande:

Right. Skaffa dig koll och återkom sedan.
    Hur ser deras könsorgan ut?
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Jellybeanbaby
    Dorian Ertymexx skrev 2012-08-26 20:28:44 följande:

Just, jag glömde ju - det finns ju faktiskt ingen "Faber", "Faber" heter ju egentligen något annat, så "Faber" är ett hittepånamn som borde avksaffas. Seså, föregå med gott exempel nu, Faber, och använd ditt riktiga namn här, så vi kan börja bli av med hittepåord och dito namn!! Inte? Ojdå?
    GAAAAAH din urkassa översittar-retorik är såååå tröttsam! KAN du debattera på riktigt?
  • Dorian Ertymexx
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-27 12:34:13 följande:
    GAAAAAH din urkassa översittar-retorik är såååå tröttsam! KAN du debattera på riktigt?

Sure. Så fort ni börjar så följer jag er.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • nihka
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-26 14:46:05 följande:
    Jo resultatet blir ju detsamma. Men du låter som en tönt.
    Ja, det klarar jag nog av att leva med att du tycker. Men du verkar inte klara av språklig utveckling särskilt bra som blir så upprörd av ett "nytt" ord som funnits i över 40 år. 
  • nihka
    Dorian Ertymexx skrev 2012-08-26 20:28:44 följande:

Just, jag glömde ju - det finns ju faktiskt ingen "Faber", "Faber" heter ju egentligen något annat, så "Faber" är ett hittepånamn som borde avksaffas. Seså, föregå med gott exempel nu, Faber, och använd ditt riktiga namn här, så vi kan börja bli av med hittepåord och dito namn!! Inte? Ojdå?

Helt relevant resonemang som speglar resonemanget att hen är ett "påhitteord".

Egentligen märkligt att det finns en endaste människa som inte förstår att ALLA ord är "påhittade".  
  • Jellybeanbaby
    nihka skrev 2012-08-27 19:10:20 följande:
    Ja, det klarar jag nog av att leva med att du tycker. Men du verkar inte klara av språklig utveckling särskilt bra som blir så upprörd av ett "nytt" ord som funnits i över 40 år. 
    Över 40 år? Nu hittar du väl på ändå?
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!