• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • ljung och viol
    Faber skrev 2012-08-07 12:59:06 följande:
    Man är man, kvinna eller hermafrodit och i det sistnämnda fallet opererar man sig oftast så att man blir antingen man eller kvinna. Hur man känner sig är oväsentligt. Om jag känner mig som en alv så innebär det just det och inget annat. Jag är alltså ingen alv hur mycket jag än känner mig som en sådan eller önskar att jag var.
  • Anonym
    Faber skrev 2012-08-07 12:59:06 följande:
    Man är man, kvinna eller hermafrodit och i det sistnämnda fallet opererar man sig oftast så att man blir antingen man eller kvinna. Hur man känner sig är oväsentligt. Om jag känner mig som en alv så innebär det just det och inget annat. Jag är alltså ingen alv hur mycket jag än känner mig som en sådan eller önskar att jag var.
    Härligt exempel du valde. Alv vs. kön. Det låter smart.
  • Faber
    Anonym skrev 2012-08-07 13:25:48 följande:
    Härligt exempel du valde. Alv vs. kön. Det låter smart.
    Jag upprepar kan jag få en bild av det tredje könet? Verkligheten styrs inte av hur människor känner sig. Människor är i sin fulla rätt att känna sig som varken man eller kvinna, faktum kvarstår dock, de är fortfarande man eller kvinna.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Jellybeanbaby
    Faber skrev 2012-08-07 14:16:34 följande:
    Jag upprepar kan jag få en bild av det tredje könet? Verkligheten styrs inte av hur människor känner sig. Människor är i sin fulla rätt att känna sig som varken man eller kvinna, faktum kvarstår dock, de är fortfarande man eller kvinna.
    Pscht, finns inget tredje kön, så nån bild lär du aldrig få.
    Det finns kön 1, och kön 2 och sen finns det en 0,33% som har kön 1+2.
  • Anonym
    Faber skrev 2012-08-07 14:16:34 följande:
    Jag har aldrig sagt att det finns fler fysiska kön.
  • Faber
    Anonym skrev 2012-08-07 14:43:17 följande:
    Jag har aldrig sagt att det finns fler fysiska kön.
    Det fysiska könet är det enda som räknas.
  • Anonym
    Faber skrev 2012-08-07 15:06:43 följande:
    Det fysiska könet är det enda som räknas.
    Tur att vi idag har börjat att tänka annorlunda. Jag har förstått att du har fastnat på vägen.
  • Faber
    Anonym skrev 2012-08-07 15:17:42 följande:
    Tur att vi idag har börjat att tänka annorlunda. Jag har förstått att du har fastnat på vägen.
    Eller så är det att det "vi" som kommit på villovägar.
  • Anonym
    Faber skrev 2012-08-07 15:50:49 följande:
    Eller så är det att det "vi" som kommit på villovägar.
    Varför skulle vi ha gjort det?
    Jag har också förstått att du har väldigt svårt för förändringar.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!