• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Dorian Ertymexx
    Plutteli skrev 2012-09-28 14:52:15 följande:

Jo, könsroller är verkligen bara sociala kontruktioner, annars hade de ju sett ungefär lika dana ut genom alla tider och alla samhällen, vilket dem inte gör.

De ser ju inte ens likadana ut över hela landet. Fan, inte ens över hela stockholm!
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • PumpkinQueen
    Element skrev 2012-09-28 13:21:40 följande:
    Har man en kuk är man en man, har man en fitta är man en kvinna. Minoriteten som föds med missbildningar och måste operera sig är inget argument för att uppfinna ett tredje eller fjärde kön.
    Så den som föds annorlunda ska pressas in i en mall som den inte trivs i. Varför då?
  • Element
    Plutteli skrev 2012-09-28 14:52:15 följande:

Jo, könsroller är verkligen bara sociala kontruktioner, annars hade de ju sett ungefär lika dana ut genom alla tider och alla samhällen, vilket dem inte gör.
    Nej de är en blandning av uppväxt och biologi.
  • Dorian Ertymexx
    Element skrev 2012-09-28 15:28:58 följande:

KönsROLLER. Roller. Inget biologiskt med roller, roller är något man tar på sig och agerar efter.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Anonym
    Element skrev 2012-09-28 15:28:58 följande:

Fel.
    Läs på och lär dig.  
  • Aaliyah
    Element skrev 2012-09-28 12:37:30 följande:
    Det finns bara två kön, det övriga är kulturmarxisters påhitt för att vissa skall slippa ha existentiell ångest. Det spelar ingen roll att det varierar. En personbil är en personbil oavsett om det handlar om en Mazda 121 eller en Maybach, vem som helst kan konstatera att det inte är en lastbil, pickup eller buss.
    Ja, existentiell ångest kan man väl i varje fall inte anklaga dig för att lida av. Du kanske borde försöka odla lite?
    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Element
    Dorian Ertymexx skrev 2012-09-28 15:34:42 följande:

KönsROLLER. Roller. Inget biologiskt med roller, roller är något man tar på sig och agerar efter.
    Nix, kvinnor agerar som de gör delvis på grund av biologiska faktorer.
  • PumpkinQueen
    Element skrev 2012-09-28 16:20:36 följande:
    Nix, kvinnor agerar som de gör delvis på grund av biologiska faktorer.

Bevisa det.
  • Element
    PumpkinQueen skrev 2012-09-28 16:26:26 följande:

Bevisa det.
    Bevisa att det enbart beror på sociala faktorer.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!