• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Jellybeanbaby
    Element skrev 2012-10-18 17:32:01 följande:
    Jag har inga lösningar på detta, min avsikt var mest att peka på henanhängarnas hyckleri. Allt är en social konstruktion påstår de men ändå vill de dra nytta det som traditionellt har varit kvinnliga privilegier( i det här fallet beskydd) när det passar dem för att i nästa ögonblick ändra sig. Kort sagt de vill ha kvar kakan och äta den.
    Hm, jag förstår vad du menar. Men man ser ju inte direkt några killar starta Facebookgrupper med "HJÄLP OSS STOPPA GATUVÅLDET (efter krogbesök) NU"

Om man vill ha en förändring så måste nog de som är påverkade av de negativa effekterna påbörja den förändringen.
  • Jellybeanbaby

...mao det kommer inte vara några henanhängare som jobbar med den frågan.

• Ermenegildo
    Element skrev 2012-10-18 17:36:48 följande:
    En stor del av de som nyttjar hen bekänner sig till den svenska genusmodellen, följer med i nyheter så står det klart att det finns en stark koppling mellan den svenska statsfeminismen sprungen ur genusteorin och promotandet av hen.
    ok.... Jag anar en stor och spännande konspirationsteori.
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Element
    Jellybeanbaby skrev 2012-10-18 17:47:28 följande:
    Troligtvis inte då de är upptagna med att agera megafon åt en liten elit av akademiska feminister som lyckats med konststycket att få politiskt inflytande långt utöver vad gruppens storlek borde medge och med det ännu större konststycket att tysta ned alla som ifrågasätter deras världsbild.
  • Element
    puss skrev 2012-10-18 17:59:42 följande:
    HEN
    tjaa la lalla laa
    HEN
    tjaa la lalla laa

• Anonym (Eh?)
    Jellybeanbaby skrev 2012-10-18 17:47:28 följande:
    Så killar startar inte Facebookgrupper mot gatuvåldet för att de är henanhängare? Eller stoppar henanhängarna dem???  

• Jellybeanbaby
    Anonym (Eh?) skrev 2012-10-18 20:28:32 följande:
    Så killar startar inte Facebookgrupper mot gatuvåldet för att de är henanhängare? Eller stoppar henanhängarna dem???  

Förvånad hjälp
  • Element
    Anonym (Eh?) skrev 2012-10-18 20:28:32 följande:

Jag skiter i gatuvåldet, det var inte det som var poängen. Jag valde det endast i syfte att illustrera och tydliggöra.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!