• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Aaliyah
    nihka skrev 2012-10-20 00:47:39 följande:
    Just därför diskuterar jag inte med "vissa". Trots att jag är kvinna är jag nämligen ingen vårdinrättning som behöver ta mig an skadat gods på fritiden. Skönt med valfrihet!
    Eller hur? För 75 år sedan hade du varit tvungen att ta skiten, i vart fall om skitprataren var din pappa eller äkta man. Och det gäller ju även nu på många ställen i världen.
    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Element
    Aaliyah skrev 2012-10-20 13:49:16 följande:
    Eller hur? För 75 år sedan hade du varit tvungen att ta skiten, i vart fall om skitprataren var din pappa eller äkta man. Och det gäller ju även nu på många ställen i världen.
    Vad är det för trams så är det inte.
  • CMM

Aaliyah, du gör bara bort dig. Nihka och några till härinne kan i alla fall snacka för sin sak, det enda dina ryggdunkningar och härskartekniker gör är att dra ett löjets skimmer över din person. Du sitter säkert där och tror du är "giftig" eller "djärv" eller något sådant, men så är det inte.

• Jellybeanbaby
    Aaliyah skrev 2012-10-20 00:29:32 följande:
    Nihka: beundransvärt att du orkar. Själv tycker jag att diskutera med vissa här inne är ungefär lika fruktbart som att försöka övertyga en psykotiker om att ryssarna inte sänder meddelanden genom hans plomber...
    Varför fortsätter du då? Tur jag är i den här tråden så ofta att jag slipper läsa dina dumheter.
  • Jellybeanbaby

*inte
    *inte är i tråden så ofta

skulle det stå

• Aaliyah
    Element skrev 2012-10-20 13:56:23 följande:
    Vad är det för trams så är det inte

Nu hamnade du i knipa. Jag antar att du är islamofob, det ingår ju i symptombilden. I hederskulturerna så är det många döttrar och hustrur som är tvungna att hålla med sina skitsnackande fäder eller bröder. Annars blir det stryk eller värre. Men försvara gärna hederskulturerna, det skulle vara intressant att höra vad du har att säga.
    Aaliyah skrev 2012-10-20 13:49:16 följande:
    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Aaliyah
    CMM skrev 2012-10-20 19:27:34 följande:
    Aaliyah, du gör bara bort dig. Nihka och några till härinne kan i alla fall snacka för sin sak, det enda dina ryggdunkningar och härskartekniker gör är att dra ett löjets skimmer över din person. Du sitter säkert där och tror du är "giftig" eller "djärv" eller något sådant, men så är det inte.
    Kyss
  • Aaliyah
    Jellybeanbaby skrev 2012-10-20 19:50:01 följande:
    Varför fortsätter du då? Tur jag är i den här tråden så ofta att jag slipper läsa dina dumheter.
    Det har ett visst underhållningsvärde, särskilt dina inlägg brukar roa mig.
  • Element
    Aaliyah skrev 2012-10-20 20:57:29 följande:
    Det måste ju vara jobbigt att tro att onda män med patriarkala tendenser lurar bakom varje hörn. Visst finnd det sådana men de är en minoritet utan politiskt inflytande.
  • FMGA
    CMM skrev 2012-10-20 19:27:34 följande:
    Annars är väl ditt inlägg ett skolexempel på härskarteknik - att göra sig själv till alla andras måttstock.

Ärligt talat kan det vara svårt att avgöra när Element behagar skämta eller är allvarlig.

Och trots allt är ju tron på att det finns en helig svensk statsfeminism så absurd att steget inte är så långt till att påståendet att FI sänder hemliga meddelanden genom plomberna bara ska vara en del av samma strålkärringsmentalitet.

Jelly, skriver t ex att hon inte läser det Aaliyah skriver - som ett svar på Aaliyahs inlägg!

Den logiska förmågan hos vissa henmotståndare är helt enkelt inte särskilt utvecklad, vilket innebär att det är svårt att diskutera utifrån rationella utgångspunkter med dessa om hens funktion i svenskan.

Svar på tråden Jag hatar HEN!!!