• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Element
    Aaliyah skrev 2012-10-22 20:11:26 följande:
    Du kanske tänker som italienarna? Alla kvinnor är horor utom din mamma som är ett helgon.
    Nej det har nog snarare att göra med debattekniken.
  • CMM
    Du kanske tänker som italienarna? Alla kvinnor är horor utom din mamma som är ett helgon.
    Just sånt där är det förresten som gör att jag har svårt att ta dig på allvar. Det och pussmunnarna. Däremot inte det faktum att du är kvinna. Ledsen om jag förstörde din världsbild nu.
    Jag har en Twitter nu! twitter.com/CMM_FL
  • Aaliyah
    CMM skrev 2012-10-22 20:30:35 följande:
    Just sånt där är det förresten som gör att jag har svårt att ta dig på allvar. Det och pussmunnarna. Däremot inte det faktum att du är kvinna. Ledsen om jag förstörde din världsbild nu.
    Det är väldigt ok med mig.Skrattande
    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • nihka
    Jag fattar vad du menar. Tror jag, med ett litet tankeskutt som jag fyller i själv. Män som i det här fallet surrar om att de minsann respekterar kvinnor får mig att genast misstänka att de är ganska sexistiska. Man respekterar inte kön, man respekterar individer  pga av individens frivilliga handlingar. Det finns mig veterligen inga könsspecifika frivilliga handlingar att respektera något kön för.
  • Element
    nihka skrev 2012-10-22 21:08:04 följande:
    Jag fattar vad du menar. Tror jag, med ett litet tankeskutt som jag fyller i själv. Män som i det här fallet surrar om att de minsann respekterar kvinnor får mig att genast misstänka att de är ganska sexistiska. Man respekterar inte kön, man respekterar individer  pga av individens frivilliga handlingar. Det finns mig veterligen inga könsspecifika frivilliga handlingar att respektera något kön för.
    Så du är en genusanhängare alltså? Det handlade ju bara om grammatik.
  • nihka
    Aaliyah skrev 2012-10-22 20:45:30 följande:
    Det är väldigt ok med mig.Skrattande

Va? Behöver du inte någons välsignelse att svara störande till en störande person?
  • CMM
    nihka skrev 2012-10-22 21:08:04 följande:
    Jag skiter i kön. Min respekt får den som förtjänar det. Att sedan andra vill utmåla mig som kvinnohatare och whatnot är inte mitt problem. 
  • nihka
    CMM skrev 2012-10-22 21:31:48 följande:
    Jag skiter i kön. Min respekt får den som förtjänar det.

Precis så tänker jag och det behöver man inte vara en del av Den Swänska genusmodellen eller whatnot för att skriva under på, eller hur?
  • CMM
    nihka skrev 2012-10-22 21:38:33 följande:

Precis så tänker jag och det behöver man inte vara en del av Den Swänska genusmodellen eller whatnot för att skriva under på, eller hur?
    Nej, jag har aldrig påstått något dylikt heller. 
  • nihka
    CMM skrev 2012-10-22 22:09:20 följande:
    Nej, jag har aldrig påstått något dylikt heller. 

Hahaha. Stämmer bra, nej det har du inte.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!