• Anonym (Galgar)

Osmaklig present

Hej.
    Jag fyllde år idag och fick en present av min man.
    Jag ska även passa på att säga att jag är gravid, och min man har under hela graviditeten motsatt sig till det. Han vill inte ha fler barn eftersom att han har 3 vid sidan om mig.

När jag öppnade paketet så hittade jag galgar och en flaska vin. Gråter Hur ska jag tolka detta? !

• Svar på tråden Osmaklig present
  • Tipi Tii

Jag skulle tycka att det var väldigt obehagligt! Antingen har han väldigt sjuk humor, eller så är han elak!

• Vickan I

Om detta är sant så skulle jag dra. Obehaglig person och jag skulle inte kunna ursäkta det som dålig humor.

• zoxina

Ursäkta? Vissa saker trollar man inte om. Vidrigt.

• Pinguicula

Vad säger han själv om det?

• Juronjaure

Varför galgar?
    Vin till en gravid är ju BARA dumt. Galgar...kan vara bra att ha... Är han vettig i övrigt...???

• Anonym (Galgar)
    Pinguicula skrev 2012-07-21 22:20:18 följande:
    Vad säger han själv om det?
    Han säger att det bara var ett skämt, men jag mår jättedåligt nu. Det känns jätteelakt att skämta på det viset. Rynkar på näsan
  • Anonym
    Juronjaure skrev 2012-07-21 22:21:29 följande:
    Varför galgar?
    Vin till en gravid är ju BARA dumt. Galgar...kan vara bra att ha... Är han vettig i övrigt...???
    För att förr i tiden använde man metallgalgar för att abortera foster...!  :-S
  • Mamma till Philip Nova Elliot
    Juronjaure skrev 2012-07-21 22:21:29 följande:
    Varför galgar? Vin till en gravid är ju BARA dumt. Galgar...kan vara bra att ha... Är han vettig i övrigt...???

Förr användes galgar till att göra abort. Fy vad sjukt. Jag hade inte stannat dagen ut än. Läskigt!!!
    ★*☆ Stolt mamma till Philip 021128, Nova 070810 & Elliot 100426 ★*☆
Svar på tråden Osmaklig present