• Anonym (Galgar)

Osmaklig present

Hej.
    Jag fyllde år idag och fick en present av min man.
    Jag ska även passa på att säga att jag är gravid, och min man har under hela graviditeten motsatt sig till det. Han vill inte ha fler barn eftersom att han har 3 vid sidan om mig.

När jag öppnade paketet så hittade jag galgar och en flaska vin. Gråter Hur ska jag tolka detta? !

• Svar på tråden Osmaklig present
  • Anonym (idiot!)

Vilket jävla kräk!!

Spelar ingen som helst roll om ifall han har motsatt sig denna graviditet, så gör man bara inte. Nej fy fan, får rysningar.  

• MammaKajsa
    Anonym (Galgar) skrev 2012-07-21 22:23:02 följande:
    Han säger att det bara var ett skämt, men jag mår jättedåligt nu. Det känns jätteelakt att skämta på det viset. Rynkar på näsan
    Det var det värsta sämsta skämtet jag NÅGONSIN har hört talas om! Jag tycker att du tar en övernattningsväska och drar iväg hem till någon kompis över natten, och tar dig en funderare över om du vill leva vidare med den där "galningen"...  
  • vassasassa

Det är ju inte så att man förr gjorde abort med galgar. Utan att det användes av okunniga, på samma sätt som virknålar, att göra olagliga (hemma)aborter. Läkarna använde ju inte galge och virknål. Obehaglig "present" för övrigt. Fy.

• Furstinna

Jadu. Dags att packa väskan.

• Anonym

En man som gör så är inte ens i närheten av normal. Dra nu och ta någon med dig eller skicka någon när du ska hämta resten av sakerna.

• Blå damcykel

Inatt när han sover så "grejar" du med hans kuk så han vaknar. I handen håller du en sax och när han vaknar och tror att du ska klippa av den så säger du att du skämtar. Glöm inte filma och lägga upp på youtube så vi andra får se och skratta.

• Anonym (Galgar)

Tack för alla råd.
    Jag går ut nu, jag har ringt en vännina som kommer hämta upp mig.
    Jag mår så dåligt nu och känner mig jättestressad. Rynkar på näsan Usch för honom, säger jag bara.

Svar på tråden Osmaklig present