• Anonym (Galgar)

Osmaklig present

Hej.
    Jag fyllde år idag och fick en present av min man.
    Jag ska även passa på att säga att jag är gravid, och min man har under hela graviditeten motsatt sig till det. Han vill inte ha fler barn eftersom att han har 3 vid sidan om mig.

När jag öppnade paketet så hittade jag galgar och en flaska vin. Gråter Hur ska jag tolka detta? !

• Svar på tråden Osmaklig present
  • Lufsan
    Juronjaure skrev 2012-07-21 22:25:06 följande:
    ......galgar till abort. Jag skulle packat väskan och stuckit DIREKT. Vilket as!
    Ja vilket SVIN
    En dag i sänder.
  • Anonym

Låter som ett omständligt sätt från hans sida att göra slut.

Han kan ju inte ha trott att du skulle uppskatta skämtet.

• Rådjur
    Anonym (Galgar) skrev 2012-07-21 22:39:32 följande:
    Tack för alla råd.
    Jag går ut nu, jag har ringt en vännina som kommer hämta upp mig.
    Jag mår så dåligt nu och känner mig jättestressad. Rynkar på näsan Usch för honom, säger jag bara.

Beklagar verkligen att du blivit utsatt för ett så sjukt skämt, speciellt av din MAN!
    Jag är rätt härdad av mig om jag får säga det själv, men detta gjorde mig hemskt illa till mods Obestämd Hoppas han inser att "skämtet" inte gick hem ...
  • Meja2011

Fy fan! Vad är det för jäkla karl du har?! Jag hade blivit väldigt ledsen och arg om jag fått det! Någon som gör så hade inte jag velat leva med!

• Anonym

Fyfan vad obehagligt. Han är ju elak och rentav störd. Så gör man inte! Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med en sådan man. Skulle vara rädd. Du borde packa och dra så fort som möjligt.

• Anonym (........)

Oj, oj det var verkligen ett elakt skämt. Jag hade blivit jätteledsen och arg! Jag förstår att du beger dig till väninnan. Fy, vad hemskt!

• Jeff

Seriöst?
    Jag vet inte ens vad jag ska säga, det är så stört.

• Sommarlöv

Vilket AS!!!!! Är det här på riktigt? länge sedan jag läste något så sjukt. REs dig upp och gå TS, han förtjänar inte dig och barnet. Ni klarar er bättre utan honom.

• Anonym (mammamu)

Vilket as, hade aldrig tolererat det! Spelar ingen roll hur många barn man har eller inte har så jäkla osmakligt och känslokallt av han. Grattis till gravdiiteten btw, får man fråga hur långt gången du är? 

Ps: Grattis på din dag;)

Svar på tråden Osmaklig present