• Anonym (Galgar)

Osmaklig present

Hej.
    Jag fyllde år idag och fick en present av min man.
    Jag ska även passa på att säga att jag är gravid, och min man har under hela graviditeten motsatt sig till det. Han vill inte ha fler barn eftersom att han har 3 vid sidan om mig.

När jag öppnade paketet så hittade jag galgar och en flaska vin. Gråter Hur ska jag tolka detta? !

• Svar på tråden Osmaklig present
  • Anonym (zandra)

Och bara för din man inte visste vad det betyder betyder det inte att ALLA män inte vet vad det betyder.

• Anonym
    Anonym (zandra) skrev 2012-07-22 18:18:40 följande:
    Och bara för din man inte visste vad det betyder betyder det inte att ALLA män inte vet vad det betyder.
    Nä men MÅNGA vet inte det vilket FLERA i tråden redan sagt. Problem med det?
  • Anonym
    Anonym (zandra) skrev 2012-07-22 18:18:40 följande:
    Och VAR står det att TS ska vara tyst?

Peka ut det.
  • Nicole 319
    Anonym (Galgar) skrev 2012-07-22 17:50:06 följande:
    Han har alltid sagt att han vill vänta innan, det var inte förrän jag blev gravid som han sa att han absolut inte ville ha fler barn. :(
    Det är dålig stil av honom att göra så, att han inte vill ha fler barn är förmodligen något han varit säker på längre...
    Knepig situation! Vad gör han mer för att visa att han inte är intresserad av fler barn? Han får ju ändå respektera ditt beslut och stötta dig tycker jag!

Jag håller tummarna för dig! 
  • Anonym (zandra)

Usch vilken bitter människa du är "anonym"
    Väldigt svårt för mig att PEKA ut något för dig när jag sitter vid en helt annan dator än va du gör, lite svårt. 

• Anonym (Galgar)
    Nicole 319 skrev 2012-07-22 18:25:25 följande:
    Det är dålig stil av honom att göra så, att han inte vill ha fler barn är förmodligen något han varit säker på längre...
    Knepig situation! Vad gör han mer för att visa att han inte är intresserad av fler barn? Han får ju ändå respektera ditt beslut och stötta dig tycker jag!

Jag håller tummarna för dig! 
    Ju mer jag sitter här och funderar desto mer känner jag mig som en idiot för att jag gifte mig med honom från början och trodde att han och jag skulle kunna bilda familj. :(
    Han har sina barn här varannan helg och det enda han gör då är att klanka ner på dem och går runt och suckar. Han visar inget intresse i dem överhuvudtaget.

Jag är en sån idiot för att jag någonsin trodde att det här skulle gå...
  • Anonym (Mi)
    Anonym skrev 2012-07-22 18:13:03 följande:
    VAR står det att TS ska vara tyst? Vilket inlägg?
    Peka.
    OM du har läst hela tråden så framgår det att långt ifrån alla känner till det. Att din man gör det betyder inte att ALLA gör det.
    Ts man verkar ju uppenbart ha vetat om vad galgarna kan användas till, det var ju en del av "skämtet".. eller vad skulle det annars ha varit för skämt med galgarna tänkte du?
  • Anonym
    Anonym (Galgar) skrev 2012-07-22 18:39:25 följande:
    Ju mer jag sitter här och funderar desto mer känner jag mig som en idiot för att jag gifte mig med honom från början och trodde att han och jag skulle kunna bilda familj. :(
    Han har sina barn här varannan helg och det enda han gör då är att klanka ner på dem och går runt och suckar. Han visar inget intresse i dem överhuvudtaget.

Jag är en sån idiot för att jag någonsin trodde att det här skulle gå...
    Trist att behöva säga det men han kommer nog inte behandla ert barn annorlunda. Synd att du inte märkte detta innan du gifte dig med honom. Tänk efter om du verkligen vill ha barn med honom, och hur du i så fall ska hantera situationen om han visar sig likgiltig för barnet. Säger inte att du ska lämna på studs, men ta reda på så mycket du kan innan du bestämmer dig!
  • Anonym
    Anonym (zandra) skrev 2012-07-22 18:30:20 följande:
    Usch vilken bitter människa du är "anonym"
    Väldigt svårt för mig att PEKA ut något för dig när jag sitter vid en helt annan dator än va du gör, lite svårt. 
    Vill påpeka att jag är en annan "anonym" än den du klankar på. Vi är nog några stycken anonym här, svårt hålla reda på oss:).
Svar på tråden Osmaklig present