• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • Lalalong

Haley
    Jo det ska jag absolut göra! Promise

• Kicki83

Japps vi åker 50 mil så det är rätt långt Men vi vet inte riktigt om vi ska åka dit tills det öppnar eller mot stägning. hoppas bara dom har massa fina saker.

Haley: Själklart så fixar jag bilder så du får se sen. Hopppas bara att det finns mycket fin. Har ju kikat på andras kort på deras inköp och dom har juh superfina grejjer=)

• Lalalong

Kicki83
    50 mil enkel väg?? Det är vad vi har fram och tillbaka och jag tycker det är långt nog

• Peak

lalong - hinner du handla på en timme????
    Vi brukar inte åka mitt i natten men det tar nog minst 4 h, så vi brukar åka hemifrån vid 7-8 tiden

• Lalalong

Peak
    Nej inte _en_ timme. _Någon_ timme sa jag ju .
    Vi har faktiskt aldrig någonsin varit där i mer än typ 2,5 timme! Min man kan väl ha lite av kläderna där, men jag kan inte ha någonting. Allt är för litet (ja, det mesta på stora storlekarna också... de har ju inte så mycket av det och det mesta är inte så särskilt stort heller faktiskt) så hela klädavdelningen hoppar vi typ över! Nu är det ju bara bebiskläderna vi ska titta på . Resten kan man avverka rätt så fort.
    Sen är vi som sagt där när det inte är så mycket folk, och då går det ju lite fortare!

• Lalalong

Peak
    Hihi! Jasså.. För mig är _någon_ timme ungefär 2-3 timmar .
    _En_ timme är en timme.... _några_ timmar är mellan 4-6 timmar
    *asg*

• Peak

ja man tänker olika, min sambo säger "ett par" om många saker och jag tror han pratar om 2 då.

• Helle

Jag kan ju säga att vi var där 7 timmar.... Gäller att passa på när man väl åker...