Gekås
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Helle: När du gör ett sådant avslöjande kan du inte berätta vad kalaset gick på?
Jag ska dit nästa vecka och har redan drömt (ja det är sant!) att jag grät för jag hade förköpt mig. Blev jätteledsen att jag inte hade en krona kvar.
ja vi är också där många timmar - vi brukar sova på motellet så slipper man åka hem så sent (speciellt om det är vinter) och då kan man fundera lite och ta en sväng nästa dag också!
Kollade igår och här finns våtservetter på burk, kommer int ihåg namnet för 10 kr och tvättlappar (torra, papper) för 20kr. Så det är ju någon kronare billigare än GeKås...
Man blir så sugen att åka igen när man ser alla fina saker ni köpt!!!
Lalalong: De har ju mammakläder där med så den avdelningen kan du ju kika på! (Vet inte hur långt gången du är iof ) När jag var där hade de inte mkt på den avd. dock men det är ju olika som allt annat där...
Kram
synd bara att de inte riktigt har som Ikea med matservering någonstans.
bara fika hörn... men de kanske räcker?
Tjej83 - utanför finns det ju lite mat - men tycker den är värdelös!
Sist vi var där köpte vi baguetter och västkuströra och fikade utanför
Haley: Det blir inte riktigt rättvisande om jag nämner summan eftersom vi handlade mer än babysaker, men jag kan säga att det gick på många tusingar... men då har vi också exempelvis tvättmedel etc i nåt år framöver. Ska försöka räkna ihop vad babysakerna kostade och återkomma.
9kärleken6
Dels är jag i vecka 37 i morgon, så det känns lite onödigt att shoppa mammakläder. Sen passar de tyvärr inte heller... för smått allting... För inte är det jag som är för stor heller!
Japps det blir 50 mil enkelresa Men samtidigt så blir det här en liten roadtrip för mig och sambon. Ska bli så mysigt så. Hoppas bara dom har massa fint. *håller tummarna*
Nej nu ska jag gå och fixa baguetterna som vi ska ha med oss..
Längtar men snart är jag där.
Idag har jag med mig listan på vad saker och ting kostade på Ullared, så ni som har hört av er tidigare och undrat får gärna fråga. Orkar inte skriva ner allting men är det något speciellt så svarar jag gärna.
Helle:
De grejerna du har på första bilden: body med nalle, sparkdräkt med nalle, strumpor, mössor och haklappar, vad kostade de ungefär? Försöker bilda mig en uppfattning om hur mkt jag kommer att göra av med på måndag.