• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • Haley

Mmm...ekonomiska jag ville hamstra sånt i förväg så man kan minska på utgifterna sen, men sambon tycker att det är dags att lugna ner sig med inköpen. Han är redan tveksam till om han verkligen ska låta mig åka själv utan att han övervakar mig/inköpen. Drömde härom natten att jag förköpt mig och var jätteledsen.

• Lalalong

Äsch.. kan man förköpa sig där?
    Fast det är klart... min man hade förmodligen varit lika tveksam till att skicka iväg mig dit ensam...
  • Zack
    Lalalong: Barnängens barnolja 150 ml: 15:95 på Ullared!!
  • Lalalong

Zack
    Ja som sagt, har hört att det är billigt där. Men vi handlade ett stort lager (5 flaskor ) på Maxi när jag handlade upp mitt presentkort

Nu drar jag! Gekås nästa!

• Haley

Zack: Vad kostar de annars? *nybörjare*

• Zack

Haley: Om jag inte såg fel, så kostade den 18kr nånting på ICA MAXI. 

• FruCissy

Min man brukar hävda att det kostar tusen kronoer per timme och la mig dra till Ullared.
    Och det brukar stämma !

Ska åka på måndag, satsar på att vara där tidigt, då jag endast har 45 min dit.

• Haley

FruCissy: Då ses vi där! Ska också dit på måndag med en annan gravid kompis. Det ska bli riktigt intressant med tanke på att bägge lider av foglossning.

1000kr/timmen säger du? Oj då får jag gå väldigt långsamt och tänka igenom varenda inköp.

• Haley

Zack: Var och kollade på Maxi idag, men hittade inget. Om det skiljer bara drygt 2 kr mellan Gekås och Maxi så är det kanske inte så mycket att bråka om.

• Peak

såg att någon mer hade ammnings-bh på sin lista - är det för tidigt att köpa i v29? Och nån som har en aning om hur mycket större man bör köpa?