Gekås
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Haley, ska kolla efter två vaggande kvinnor
jag ska dit alldeles själv, det är det absolut bästa tycker jag om man ska till gekås. Jag ska lämna barnen hemma och bara njuta och shoppa !
Det där med 1000 kronor brukar stämma, är man inne en timme har man handlat för 1000 kronor osv. Har nog stämt varje gång jag varit där. Av ngn konstig orsak "ramlar" det i grejor man inte tänkte handla, men det är jo sååååååååå billigt tänker man.
Fast allt är inte billigare på gekås.
har de uppblåsbar skötbädd där? Och skötväska brukar de ha ibland...har ni sett någon som har varit där nyligen?
Ja, skötväska hade de. Kommer inte ihåg vad de kostade.
hur var de hade de blöjor? Är det skillnad mot hemma i pris??
har de snygga mamma jeans?
har ju aldri behövt kolla på mamma-avd innan men nu kan de behövas hehe..
Lalalong och Kicki83:
Vi väntar inte alls på rapporterna.
Halloj tjejer!
Har bilder i mitt galleri på allt jag köpte igår (förutom strumpor och underkläder till mannen och mig )
Fanns hur mycket som helst! Blöjor hittade jag ingenstans dock (såg att någon frågade om vad det kostade...). Annars fanns det det mesta av det mesta. Inte övermycket folk heller, det gick att ta sig fram ganska bra!
Vi var där i 3 timmar (längre än jag varit någongång, men hade en annan grav-kompis med mig också så det tog väl lite längre tid av den anledningen då ) och gjorde av med drygt 2000 kronor!
Kan lägga in en lista på vad allt kostade om ni vill.
Peak
Såg ingen skötbädd. Men skötväska hade dem... tyvärr kan jag inte säga vad den kostade...
Lalalong: Det vore jättegulligt om du ville lägga ut listan! Nu rusar jag till ditt galleri!
lalong - rusar snart till galleriet - hjälp vad kul det är att se - känner mig helt knäpp!!
Vad skötväskan en väska eller en ryggsäck?