• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • Tjej 83

ja ska ha 55+112, ska kolla på gekås om de har. ska till ikea senare så finns de inte på gekås köper ja ju på ikea.
    men är alla lika tjocka? eller finns de olika?

• Lalalong

Tjej83
    Nä det var nog bara en sort tror jag, samma tjocklek och samma mått.
    *funderar* såg jag någon badbalja...?... Inte vad jag minns i alla fall. Men det kan jag inte svara säkert på.

• Tingeling13

Jag ska till Ge-kås på Torsdag åååå vad jag längtar när jag läser detta.
    Vilken tur att jag fick en bra lön denna månad . Det är inte fel med ett välfyllt konto när man åker dit .

• Tjej 83

nä de är inte fel. ska me dit nästa vecka. men ville bara veta lite saker innan hehe..
    ska köpa allt va ja vill utan att bry mej om priser. (som om de skulle vara för dyrt haha)

• Kicki83

Nu har jag lagt upp lite av inköpen

• Haley

Oj vad fina grejer du köpt! Jag åker imorgon bitti. Återkommer med mina inköp under tisdagen.

• humran

Haley:

Om du har möjlighet, vill du slå en flukt på vad AIR-nappar och bambino-skedar 2-pack kostar?

Ha skoj!

• Tjej 83

lite svårt o köpa då man inte vet va de ska bli. men vitt o beige tycker jag är snyggt..
    och de verkar ju ha mycket fint i de färgerna..
    åker om 1 vecka..

fler får gärna lägga upp bilder. kul o se va ni köper..

• Haley

Humran: Vad är air-nappar?
    Ska själv handla lite nappflaskor så jag lär väl se sånt också. Bara jag vet vad jag ska kolla efter.