Gekås
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Näää! Halva listan försvann när jag tryckte på skicka.
Lalalong: Ja, fast utbudet var inte så stort så det var ju lite tråkigt. Hade hoppats på lite mer grejer faktiskt. Men de saker vi hittade var vi nöjda med.
Slutnotan gick på lite drygt 2200. Det vlir till å äta nudlar resten av månaden
Haley
Njäe, just när det gällde kläder var inte jag heller så överväldigad. Men jag tittade inte så mycket på de minsta babykläderna eftersom vi har ett tillräckligt stort lager av dem och bland de större storlekarna tyckte jag det fanns lite mer. Det jag köpte var jag supernöjd med!
Kanske skillnad om man inte behöver gå på könsneutralt, vi vet att det är en flicka och då ökar utbudet direkt.
Vet ni vad ni får eller?
Nej vi vet inte sorten. Jag köpte tre plagg i 56 och 3 st i 62. Sen tänker jag komplettera med lite basplagg på H&M hemma. De är ju i istort sett samma prisklass på sånt. Sen har jag 4 månader på mig att köpa allt så det är ingen panik.
*s*.... var bara tvungen att fnissa lite åt uttrycket "sorten"
Är det någon som har köpt madrass till spjälsäng som vet storlek på den??
har du babygym?
nån som har någon bild på sitt babygym? och vart ni köpte det?
Har inte sett några babygym faktiskt. Däremot hade de rätt fina babysitters för 189 kr. Verkar vara av fin kvalitet, fodrade och man kan ställa in vinkel på de.
De har babygym på Gekås. Kostar runt 69 kr (eller 79kr) om jag minns rätt. Tror Milla1979 köpte ett. Ska fråga henne.
OK, jag såg inga. Men så låg de kanske på annat ställe än babysitters. Eftersom både jag och kompisen lider av foglossning så gick vi bara till de ställen vi var intresserade av (hade skrivit ner var allt ligger) utan att titta på annat.