Gekås
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Ska dit på fredag, det ser jag (och min låååånga inköpslista) fram emot hur mycket som helst!
Soffipripps- jag ska också dit på fredag
Här är en till som ska till Gekås...jag åker dit imorgon Tjihooooo va´jag ska fynda !
(hoppas jag)
Asrta 1 - säg till om du har sett marimekko-nappar där sedan - hört ryten om sådana där.
Jag ska dit nästa tisdag :) Har en låååång lista :)
Kanon om ni som åker dit nu före tar bilder på era fynd så man kan se vad som finns där :)
Jahapp...
Träffade väninnan igår som blev jättesugen på Ullareds-runda, men vill inte åka ensam. Så jag åker med henne på tisdag när hennes son är på dagis.
Mina barn har påsklov nästa vecka, så de kanske passar på att köpa kläder där: sonen tar studenten in juni och behöver kostym bla.
Själv ska jag inhandla servetter och pynt till vigseln på annandag påsk. Lite påskpynt måste vi också ha!
Peak; då kanske vi ses bland alla bebisgrejor!!! Utan att veta om det.. =) God shoppinglycka!
vi var i ullared i lördags och jag tyckte inte att det fanns jättemycket bebiskläder som såg ut som att vara bra kvalite. Det enda jag köpte i klädesväg var en body (SWE ) och en mössa också i SWE. En fleeceoverall och ett par underbyxor...
LYCKA TILL och jag hoppas att de har fått in mer nyt tills i morgon...
Jag ska dit tor-fre, har bara gjort en inköpslista på bebissaker, men vad mer kan man köpa? Har ni gjort några andra fynd???
Jag har varit hos BM idag, men ska sätta igång att fota mina fynd nu
Skriver snart igen så ni vet när det är inlagt och klart med Ullareds-bilder i mitt galleri