• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • bettyboopen

Nu är mina grejer inlagda. Har skrivit priser som namn på foto - på de foton där det är grejer skriver jag priserna här istället... blev lite mkt att skriva därunder

Vagnleksak 19,95
    vällingdoserare 24,95
    badtermometer 7,95
    flaskställ 12,95
    isbitring 9,95
    flaskborste 6,95
    nappar 2-pack 29,95
    barnpuder 15,95
    påfyllnad puder 8,95
    skedar 14,95
    napphållare 27,95
    barnängen schampo 19,95
    barnängen tvål 19,95
    natusan tvål 14,95
    zinksalva 19,95
    natusan softwash 16,95
    natusan bedtime bath 23,95
    våtservetter 19,95
    tvättlappar 19,95
    amningskupor 34,95
    amningsnapp 25,95
    stor nappflaska 16,95
    liten nappflaska 9,95
    haklapp i tyg 6,95

Sedan köpte jag även kudde och täcke till vagn och säng:
    kudde vagn 9,95 kudde säng 24,95 täcke vagn 49,95
    täcke säng 79,95

En del hygienart till oss själva oxå, en mammatop, amningsbh och panellängder

• Finelinefine

Tack för infon :) Du verkar ha gjort en hel del fynd :)

Det e ju en hel del billigare där än i "vanliga" affärer .... ser ju det på dina priser här ovan ....

Hade de tunna täcken till vagn o vagga ?

• bettyboopen

Finelinefine: japp, hittade en hel del Skoj att shoppa
    Täckena jag köpte till vagn/vagga var rätt tunna! Vet inte om de är bra, men jag testar dem till att börja med... får väl köpa andra om hon inte kan sova bra med dem!

• Felicia78

måste säga att du verkligen hittat fina grejor!!! Kul! Inte alltid de har så mycke fint men du verkar ha haft tur... Får ta mig en tripp dit sen när de närmar sig. Än så länge sååååå länge till

• limon

Har läst tråden och såg att någon frågade efter maimekkonappar. Jag var på Gekås igår och letade efter just sådana, kunde dock inte hitta några. Gjorde iaf en hel del andra fynd

• Peak

Limon - oki trist med napparna - hade varit kul Har du bilder?

Vad är det för hamburgerhak som ligger där? Inget känt som Burger King väl??

• Tjej 83

vill du äta på burger king? de finns en liten..
    men de godaste är ju inne på ullareds restaurangen elelr vad den heter hehe.. man går in och äter. de är husmanskost mmm

• Peak

men det är väl inte Burger King - det är väl nå´n annan kedja?

• Tjej 83

nä en ny me burger king men de sitter ihop med "köket" eller va de heter så de är lite hamburgare och så kan man välja vanlig mat med.
    ligger vid sko kanonen. om du vet? de är burger king. åt där en gång. då hade de inte ens paninibröd till min kyckling så jag fick vanligt hamburgerbröd. hur gott va d då? hehe

• Zack

Det är Burger King!   (nära parkeringen ligger den)