Gekås
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
men var det inte gekås från början???
Samma grundare men efter att han sålt GK:s är vad jag tror i alla fall för GK:s har bara, mig veterligen, bara legat i Ullared...
Om du ska till Gekås i Ullared kan jag rekomendera dig att köpa babytäcken, påslakanset etc både till vagn och spjälsäng. För ca 2 år sedan såg jag att de tom hade börjat sälja skötväskor paraply till vag m.m Annars ska du passa på att köpa nappar, flaskborstar nappflaskor etc. Startset i neutrala färger.
Ha en trevlig dag i Ullared!!!
så det är dyrare o inte lika bra? Är det värt en resa från sthlm då? Är såå långt till Ullared...
De har ff täcken, kuddar, påslakan, lakan, nappar, flaskor, termometrar, kläder, hygien artiklar, gåstol, resesäng, barnvagnar mm mm mm mm mm
Gekås startades av Göran Karlsson i Ullared för länge sen. Sen sålde han det till några anställda.
Efter ett tag försökte han starta Ullared2 men fick döpa om det till Karlsons efter en rättstvist.
Numera är grundaren avliden så jag vet inte vem som driver Karlsons.
JA de är värt en resa från sthlm. du kan ju bo där över natten så slipper ni ju åka hem samma dag.
det finns allt. vi hade inget förut när vi kom hem med 4-5 påsar för hmm 3500-4000 kanske.. kläder, nappar, flaskor, haklappar, borste, 2 täcken. 2 kuddar, 2påslakan,(till vagn o säng) spjälsängsskydd, regn- myggskydd till vagnen, baby watcher, (stavningen??)
jaa ojj de va jätte mycket saker.. säkert överdrivet med saker men men...
(lite saker till oss, bara lite)
hoppas ni får de skoj..
men åk inte efter lönedag hehe.. kan va mycket folk..
Jag vet inte hur det är på Karlsons i Stockholm men i Högsby är det värdelöst och mest verktyg till salu. Inget går upp mot Ullared !!
då struntar vi i karlssons o sparar alla pengar till ullared! *längtar*