• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • Mamsie

Jag har ingen aning om vad hamburgerrestaurangen utanför Gekås heter (syrran hämtade maten till bilen).
    Det enda jag vet är att det var sista gången! Burgarna var totalt smaklösa sladdriga matstycken & fritte-ringarna smakade något efter man saltat rejält.
    Colan var ok

• Tjej 83

men där är de itne gott! och de är dyrt!!!
    ät på den restaurangen som ligger där inne i samma hus.. supergott..

• Peak

hmm *förvirrad* BK har ju okej burgare men men hade för mig att det var en annan kedja som låg vid skokanonen (har de bytt?) och inte de där "nere" vid utgången är heller goda- blä.
    Hatar maten i Ullared Brukar ta med egen - inte för att jag är snål utan för att det inte är gott bara.
    Är jag kräsen nu?

• limon

Peak
    Har tyvärr inga bilder, men det mesta vi handlade är samma saker som andra här i tråden lagt upp bilder på

• Tjej 83

peak du är inte kräsen jag håller med om att maten e kass. utan rastaurangen (vilke tjat haha)
    gillar mos, pannbiff o sås.. mmm
    men de ska alltid finnas korv elelr hamburgare överallt! trött på dem..

nån som ätit på den restaurang som har lax? bara sett skylten. inte ätit där..

• Zack

Jag märkte ingenting när vi åt burgare på Burger King. Tyckte det smakade precis som vanligt. Men det ligger en massa andra skumma hak runt omkring.

• Tjej 83

ringde min mamma nyss som är på gekås och hon sa de hade mer spjälsängsskydd än när jag och sambon va där.
    så hon va snäll o köpte ett vitt med nallar på, och gul kant runt? tro jag? hmm de lät fint iaf.
    matchar bården med nallar vi ska ha..
    sambon vill ha skyddet med Mumin som finns på babyproffsen men han får nöja sej med bedsettet. de va ju himla mysigt ju..

• jossposs

tjej83: Vet du vad spjälskyddet m nallarna kostade?? för svärmor ska nämligen dit ti helgen... undrar om hon då ska få köpa med det åt oss.

• Tjej 83

de va visst gult med nallar på. fint. kosta 99
    alla kosta 99 fanns vitt med rödkant och kaniner.
    rosa med prinsessor(?) och blå (me kill motiv) med.
    och ett blått med nalle puh kosta 129..