• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • Amathea

sandy85:
    menar du sånna där stolar?
    De köpte vi där.. jättefina.
    189 eller 198.. nåt sånt!

• himla

Svärmor är å handlar NU !!! ringer titt som tätt.... Tyvärr hitta hon inte de små söta haklapparna med plastad frotté på baksidan... så de har ni hunnit köpa upp

Får hoppas att de finns när jag åker ner till sommaren !

himla å lill-Polarn v. 14+5

• Asrta1

himla: Dom hade haklapparna i onsdags och jag köpte inte dom Dom låg vid alla nappflaskor, vällingdoserare, nappar och skedar....

Asrta1 - Mamma till en underbar son på 3 år och gravid i v 26 (25+3) !
  • Finelinefine

Vi tänkte åka dit på tisdag nästa vecka.. men kom på det e ju påsklov då :( Undrar om det e smockat med folk då eller man ska åka dit ändå .... några tips ? :)

• Tjej 83

himla: de finns ju haklappar vid babykläderna. är det de du menar? kanske inte slut då??

finelinefine: alltid mycke folk vid loven.. vi åkte en lörda morgon tidigt de va skönt inte så många..

• Celda

Åhhh.. längtar..
    jag ska till Gekås imorgon bitti ( åker halv 6 hemifrån så vi är där när de öppnar )
    Har en lång lista nu tack vare alla era köptips här inne på forumet.
    Hoppas jag hittar en del av det jag tänkt mig :)

Vart inne på varuhuset hittar jag Babyvakterna (Phillips) ???
    Är bebissakerna lite uppdelade d.v.s lite vid lakanen och lite vid sminkavdelningen ??

• Lina o Markus

Babyvaktarna hittar du på nedre plan och det stämmer att bebissakerna är uppdelade. Vid lakanen hittar du allt till vagnen och även vagnar, babysitter, resesängar, filtar etc etc
    Vid sminkavdelningen hittar du allt så som nappar, nappflaskor, skedar, amningsinlägg, tvättservetter etc etc
    HA en bra dag i Ullared

• Pimz

Sandy 85: Ja, de har läragå-vagnar! Sist jag var där var det BRIOs. De finns vid leksakerna.

• bettyboopen

Åhh.. jag skulle vilja åka ner igen Är lite avundsjuk på er som inte varit där nyligen
    För mig får det bli en tur när lilla grodan kommit och har vuxit ur de första bebiskläderna