Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Kan man heta Tarmo...
Stackare... *S*
Stin-Britt o Åslög är nog klart dom fulaste namn jag vet...
Min sambo som är 24 år heter Jan - Owe, medan hans syskon har lite mer "normala" namn för sin generation... Han tycker inte om det... Och jag tycker inte det är så kanon heller men det sitter ju på sambon så ett minimalt plus i kanten får det...
Annars tycker jag inte om Elisabeth (mitt andra namn) och inte heller mitt förnamn Emma (eftersom det är ganska svårt att hitta på ett roligt smeknamn till Emis och Emsan är ju inte så roliga) Annars är det finska namnet Jukka (tror det stavas så) lite perverst o fult...
Jag tycker dubbelnamn är tveksamma. Och alla namn som slutar på Y, typ Conny, Benny, Jonny, Kenny osv. Har fått för mig att det är värsting namn (nu generaliserar jag hej vilt!) Jag hörde om en tjej som döpt sin son till Zeke! Det går också bort!
Jag tycker för övrigt att Malte är ett otroligt gulligt namn medan min sambo bara hatar det... Så smaken är som baken...rund och go *ler*... Tur är väl det!
Öllegård är väl inte heller ett favoritnamn måste jag säga....
/Ronja
Ferdinand
Yngve, Ambjörn, Styrbjörn, Bertil, Berit, Börje, Sixten, Gudrun, Rut, Kurt, Ingeborg, Klas, Konny... finns måååånga namn som jag tycker är fula...
Läste DN idag... Vilka barn som har fötts och vad de ska heta... Blev förvånad när "Laban" dök upp! Själv skulle jag ju aldrig döpa mitt barn till Laban. Ursch... Spöket Laban!!! Finns väl barn som heter Alfons och alla möljiga konstiga namn!? Fy säger jag...
det finns inga fula namn, alla namn är ytterst personliga..
turia: men man kan ju tycka olika. Själv tycker jag att det finns fula namn! Men just de namnen kanske du tycker är fina? Det är ju det som är charmen...
Ja det är väl tur vi tycker olika, men en del passar tex att heta gösta även om det inte är så vackert så har ju namnet en funktion. jag tycker också det är lite överkurs att ha en tråd speciellt för fula namn,,