• maddienixy

Fulaste namnen

Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.

Jag gillar inte Bert & Britta.

• Svar på tråden Fulaste namnen
  • Arre

jag tycker inte att det finns dem fulaste namnen utan d e juh upp till var å en...ville bara säga att vissa kanske går in å läser i denna tråd å så ser dom deras namn lr sitt barns namn och blir lessna lr upprörda för att det står att dom e fula å så....
    ville bara säga d...

• NinaFina

Det är ju det som är "charmen" med sådana här forum. Alla människor är ju tack och lov olika och får på detta sätt uttrycka våra åsikter. Jag har sett flera namn här som jag tycker är jättefina som andra kräks över och vice versa.

• Sharooon

Jag mår inte heller dåligt av denna tråd, den är ju rolig ju!
    Alla asocierar olika till olika namn och klarar man inte av att stå fast vid sitt namnval för att någon i denna tråd tycker det är fult så har man det förmodligen jobbigt på andra sätt med.

Både mitt mannens och sonens namn finns med i denna tråd, men jag är lika glad för det!

• Vero

Mitt namn har också dykt upp och båda våra flicknamnsförslag med, men vad gör det. Jag tycker den är vansinnigt rolig i alla fall.

• elinina

det finns många fula namn... satt en dag å kollade i almanackan efter fula namn för att döpa min bil till...

den förra bilen hette ALGOT (då han va snäll) å RUTGER (när han va dum)

Den bilen jag har nu heter TRYGGVE!!!

Eva-Pia ä nog å ett knepigt namn....
    mats-roger....

fast nästan alla dubbelnamn tycker jag låter knepiga!!

• Jour

Jag har haft en katt som hette Klas-Yngve och en kanin som hette Kurt-Hugo. Det är namn som jag skulle tveka en stund extra innan jag döpte mitt barn till, hehe...

För övrigt har jag tidigare arbetat på försäkringskassan och fick då kännedom om en man som hette Tom Mix Gary Cooper Andersson...

• Jennelii

Visst, det finns ju mängder med fula namn....men jag har otroligt svårt för Kenny o Sonny...vet inte varför men på små barn, eller 5-6 år...har nog dåliga erfarenheter av dom namnen...

• maddienixy

Krösa-maja då? som hon i Emil i lönneberga

• AnnaMaria

Sonny, Conny, Ronny, Ponny.... Stackars alla dem!

• ronja3

Det finns ett syskonpar här i stan som heter Jarmo och Tarmo.
    Inte så snyggt tycker jag, men så är jag ju inte finsk heller!
    =)
    /Ronja

Svar på tråden Fulaste namnen