• maddienixy

Fulaste namnen

Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.

Jag gillar inte Bert & Britta.

• Svar på tråden Fulaste namnen
  • Martha

Hade en lärare på gymnasiet som hette Kurt-Roger vad säger ni om det då? så hade han träskor med det ena namnet på den ena skon å det andra på den andra.. fiffigt va?!

• UllaBella

hahaha... jag har läst igenom en massa inlägg på tråden nu och skrattat riktigt gott åt några, som Eilert, hahahaha.... förlåt!
    Fabian
    Thea
    Roger
    Stefan
    Kurt
    Sten-Arne
    Sven
    Jeanett
    Morgan
    Mariana
    Marja
    Hedvig
    Hedda
    Berta
    Anders
    Felix
    Kid
    Nisse
    Rutger
    Anton
    Ivar
    Ivan
    Orvar

• mooogn

Hörde en mamma ropa efter sin treårige son -gåll i er!- Sture!! Varför?!

Apropå Rakel: Visst får hela namnet en annan klang när det uttalas på engelska? Gillar definitivt Rachel bättre!

• Majsan70

HAHA!!

Sixten stod en morsa o skrek på stranden i lördags. *S* I mina ögon sketfult. Grannen katt hette ju så. Alida är oxå ett hemskt gräsligt namn.

Lovisa däremot som nån tyckte var tråkigt är i mina öron jättefint.

• ElinÖland

Hehe , satt och läste upp lite namn för min sambo (som heter Anders ) och hans namn fanns med på listan - jag började skratta *mitt namn är inte med på listan*...
    Haha, lite känslig är han nog allt ändå! :)

• TANKGIRL

Trolle hette en pojke på tåget!!!! Trolle???

• ily

Måste bara berätta - satt här med min man och skrattade jätte mycket med min man åt alla dumma namn som alla har skrivit. Sen så såg vi att någon hade skrivit Peter som min man heter. Oj vad han blev sur!! Har nu gått och lagt sig i ren protest, mycket roligt tycker jag!!

• Jenna82

Va på kryssning o hörde då en mamma ropa på sina två pojkar som hette Malte och Ivar!!! Hur snällt e d då? Tycker d e mer gubbnamn ju! =)

• Jenna82

Måste bara tillägga en sak...d här me "påhittade" namn..i grund o botten e väl alla namn påhittade?

• Maria 79

Men Ingegerd då? Eller Agatha!
    När jag gick i högstadiet fanns en kille i min paralellklass som hette
    Olle Bertilsson!!!

Svar på tråden Fulaste namnen