Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag ska bidra med de jag inte gillar också:
Hulda, Beata, Trulsa (och andra namn som jag förknippar med häxor ^^)
Undrar om man kan väcka liv i den här tråden? Hejdlöst rolig ju!
Jag avskyr dessa moderna namn som Tindra, Meja, Nova osv. Men det absolut värsta jag vet är engelska förnamn till svenska efternamn.
Vet en tjej som döpte sina döttrar till Melody och Charlize.
En annan ska döpa sin kommande son till Jason Julian Efternamn (vill inte hänga ut).
En tredje har två döttrar som heter Haley och Miley. Usch...........
Undrar om man kan väcka liv i den här tråden? Hejdlöst rolig ju!
Jag avskyr dessa moderna namn som Tindra, Meja, Nova osv. Men det absolut värsta jag vet är engelska förnamn till svenska efternamn.
Vet en tjej som döpte sina döttrar till Melody och Charlize.
En annan ska döpa sin kommande son till Jason Julian Efternamn (vill inte hänga ut).
En tredje har två döttrar som heter Haley och Miley. Usch...........
Engelska förnamn till svenska efternamn är verkligen inte fint. Just Melody har jag väldigt svårt för, även Jason(det låter så konstigt med svenskt uttal och engelskt funkar ej i Sverige). Jäjson liksom.
Tindra heter en hyfsat nära släkting till mig, ryser i smyg varje gång någon ropar på henne hehehe...
Hej, det fulaste namnen är Hjördis, Urban och bartolumeus och dagobert och Bert och dagny
Killen vill att vi tar Styrbjörn till vår bebis! o_O
Jag smäller av...!
Uno är inte fint någonstans!..