• maddienixy

Fulaste namnen

Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.

Jag gillar inte Bert & Britta.

• Svar på tråden Fulaste namnen
  • pinoisme
    bebisdags skrev 2016-11-19 12:01:54 följande:

Min sambo har någon konstig förälskelse I namnet majvor.. vilket jag avskyr , så för mig får det bli majvor haha

Majvor som är så fint! :)
  • Linutis
    Det kommer bli bra skrev 2015-10-13 18:41:54 följande:

Fantastiskt namn! Dagens skratt faktiskt.

HAHAHAH JAG DÖR!!! GULLE-SIV
  • bebisdags
    fluu skrev 2016-11-20 19:41:53 följande:

Så coolt namn!

race skrev 2016-11-20 21:00:56 följande:

Jättefint namn! :)

pinoisme skrev 2016-11-21 11:50:29 följande:

Majvor som är så fint! :)

Tycker ni eller är ni ironisk? :o Nä Gud tål tyvärr inte Majvor:O Däremot så älskar jag ett gammalt släktnamn som han avskyr haha Emedia!!
  • bebisdags
    Mollan2487 skrev 2016-11-14 16:13:43 följande:

Alla namn är fina! Namnet visar också en personlighet. Namn är fina på olika sätt! Ja är bara 11 år o ändå säger ja inte som ni typ vuxna att vissa namn är fula! Vissa namn är annorlunda men det betyder inte att dem är fula.

Om ni skulle heta något namn som står här bland de "fula" namnen skulle det nog inte vara så roligt om nån säger att man har ett fult namn. TÄNK EFTER!

Håller helt med dig om att inget namn är fult och att smaken faktiskt är som baken! Däremot så kan man ogilla ett namn av många anledningar. Jag tyvärr avskyr tanken på namnet Majvor till mitt blivande barn men träffar jag en Majvor tycker inte jag att det är ett fult namn:) Min anledning sitter nog i gamla minnen av en dam som inte var så trevlig och hette Majvor:) Du är en mycket klok 11 åring och tror nog alla (inklusive mig) fick sig en tankeställare:)
  • fluu
    bebisdags skrev 2016-11-21 23:54:51 följande:
    Tycker ni eller är ni ironisk? :o Nä Gud tål tyvärr inte Majvor:O Däremot så älskar jag ett gammalt släktnamn som han avskyr haha Emedia!!
    Tycker så. Det känns rekorderligt och har en myskänsla.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • corona
    Mollan2487 skrev 2016-11-14 16:13:43 följande:

Alla namn är fina! Namnet visar också en personlighet. Namn är fina på olika sätt! Ja är bara 11 år o ändå säger ja inte som ni typ vuxna att vissa namn är fula! Vissa namn är annorlunda men det betyder inte att dem är fula.

Om ni skulle heta något namn som står här bland de "fula" namnen skulle det nog inte vara så roligt om nån säger att man har ett fult namn. TÄNK EFTER!

Jag tycker att en hel del namn är fula. Det får man tycka, och ålder har inget alls med detta att göra. Mitt namn har dykt upp minst två gånger här i tråden, ett av mina barns namn också... Blir jag ledsen eller tar illa upp? Inte det minsta! Om man är så känslig så ska man nog inte läsa sådana här trådar.
  • fluu
    corona skrev 2016-11-22 19:22:00 följande:
    Jag tycker att en hel del namn är fula. Det får man tycka, och ålder har inget alls med detta att göra. Mitt namn har dykt upp minst två gånger här i tråden, ett av mina barns namn också... Blir jag ledsen eller tar illa upp? Inte det minsta! Om man är så känslig så ska man nog inte läsa sådana här trådar.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Fulaste namnen