• maddienixy

Fulaste namnen

Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.

Jag gillar inte Bert & Britta.

• Svar på tråden Fulaste namnen
  • Mutter

Jag tycker att alla namn är fina men jag bryr mig inte om ni inte skriver något dumt till mig så hejdå

Hej
  • catwinter
    Frankie Bean skrev 2016-01-08 13:01:49 följande:

Haha, vi bestämde oss igår för Styrbjörn :) iaf som mellannamn

Jag tycker inte alls det är något fel med det namnet, det är ganska häftigt. :)  Det gick en kille i min parallellklass i gymnasiet som hette så, han var värsta punkaren och kallades Stybbe. :)

Värre i så fall med namn som Hjördis, Gösta och sånt som låter som spysjukdomar.
  • fluu
    Frankie Bean skrev 2016-01-08 13:01:49 följande:
    Haha, vi bestämde oss igår för Styrbjörn :) iaf som mellannamn
    Så coolt!
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mollan2487

Alla namn är fina! Namnet visar också en personlighet. Namn är fina på olika sätt! Ja är bara 11 år o ändå säger ja inte som ni typ vuxna att vissa namn är fula! Vissa namn är annorlunda men det betyder inte att dem är fula.

Om ni skulle heta något namn som står här bland de "fula" namnen skulle det nog inte vara så roligt om nån säger att man har ett fult namn. TÄNK EFTER!

• Förväntanstid
    Mollan2487 skrev 2016-11-14 16:13:43 följande:

Alla namn är fina! Namnet visar också en personlighet. Namn är fina på olika sätt! Ja är bara 11 år o ändå säger ja inte som ni typ vuxna att vissa namn är fula! Vissa namn är annorlunda men det betyder inte att dem är fula.

Om ni skulle heta något namn som står här bland de "fula" namnen skulle det nog inte vara så roligt om nån säger att man har ett fult namn. TÄNK EFTER!

Precis :)
  • bebisdags

Min sambo har någon konstig förälskelse I namnet majvor.. vilket jag avskyr , så för mig får det bli majvor haha

• fluu
    bebisdags skrev 2016-11-19 12:01:54 följande:
    Min sambo har någon konstig förälskelse I namnet majvor.. vilket jag avskyr , så för mig får det bli majvor haha
    Så coolt namn!
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • race
    bebisdags skrev 2016-11-19 12:01:54 följande:

Jättefint namn! :)
Svar på tråden Fulaste namnen