Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Nejzi.
Många av de namnen du skrev är ju jättefina!
Hugo, Elsa, Tage, viola, Vidar, Malte t.ex!
Namn som tiffany, stefanie, vanessa t.ex däremot tål jag inte. Låter väldigt wt i mina öron.
Andra namn jag avskyr är: Pär, bärta, Märta, gun, Gunilla, Kerstin, Gunnar, Göran :)
Vad säger vi om Jennifer då?
Vilgot är det absolut värsta namn jag vet.
Det är till och med värre än Ture, Sture, Gösta och Torkel.
Jon.... Huua mig..... :-O
De namn som jag tycker är fula och tänker stackars barn när jag hör: Kevin, Tindra, Philip och diverse porrskådisnamn som Melissa, Alicia osv.
Caspian tycker ja är fult ^^
Jag tycker namn som Kian, Kevin, Destiny, Stephanie, Tiffany, Cassandra osv bara skriker WT. Pojknamn som slutar på Y går också bort minus Henry och kanske Harry som jag tycker är lite sött. Och värre blir det om man försöker sig på -IE, som Timmie, huuu! Mitt absoluta skräcknamn är annars Truls. Hur kan man kalla sitt barn det? Ska det inte bli en vuxen person? Som ska söka jobb? "Hej jag heter Truls, snälla ta mig på allvar!?" Herregud! Ungefär i stil med Norpan som någon nämnde tidigare.
Ursula, Urban, Sonny, Torgny, Olof, Frank, Rakel m.m.