Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Novalie och Tiffany! Usch!
Rolig tråd. Fulaste namnen jag vet är Rutger, Helga, Rakel, Conny och allmänt dubbelnamn som Ann-Christin, Ulla-Greta, Hjärt-Ove och så vidare. Jag gillar vackra och mycket ovanliga namn. Skulle aldrig välja ett namn till mina barn som låg på topplistan. 
Morgan, Gösta, Urban, bert, Berta, Göran, Nils, Nilsen, Maggan, ia, pippi, ulf, Uffe, görta, Olle, bagge, Magda, Lotta
Andra roliga namn:
Krispan
Krispen
Svampis
Majseflis
Svampen
Osten
Skinkråttan
Kamelosten
Pungkakan
Vaniljkuken
Lortan
Pippitåsvamp
Bondeclara
Rumphakan
Snorvalpen
Snorskinkan
Älgpung
Häststövel
Brittfitt
Bärtfjärt
Bambiegurkan
Gurktrosan
Grodtupp
Snormamut
Fiselisa
Salladen
Tomaten
Tratten
Mjukbrallan
Fnatten
Kissekuk
Kliford
Åke? Det tycker jag är typ världens häftigaste namn. Jag älskar det! Det har pondus och får en att haja till. Här blir det åka av, liksom... :D
Om jag skulle få en lillebror till min dotter (osannolikt eftersom jag är 39 utan partner) skulle det nog bli Alfred, eftersom jag älskar det namnet... men kanske, kanske Åke. Om jag vågade. :P
Jennifer, Tindra, Cassandra, Engla, Gunlög, Gunnel, Majken, Agneta, Jeanette...
Östen, Örjan, Jörgen, Jöns, Björn, Eddy, Kevin...
Åke? Det tycker jag är typ världens häftigaste namn. Jag älskar det! Det har pondus och får en att haja till. Här blir det åka av, liksom... :D
För vanliga namn blir fula tillslut.. Typ som tindra engla-Li saga Liam william Vincent..mm
Haha jag håller med fjonkis känner en winston jönis och heylie jönis
Milo är ett av de absolut sämsta, fulaste, mest vedervärdiga namnen. Jag hatar det SÅ jävla mycket.
ursula