Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Torgny!
Ivar... Frans.... Frank.. Hildegard... Ester... berta... Karl... Jörgen..
Alla de som lägger till typ nova.lie tycker det låter förskräckligt fult :(
finns rätt många nya påhittade namn som man rynkar på ögonbrynen när man hör. Nu senast så hörde jag en unge som heter Z:a eller om man uttalar det låter det väl mer som zäta jag vet inte hur modern/fadern tänkte där. Har sett att de stavar ungens namn med enbart ett Z.. jaja
Tycker själv att Gilbert låter fantastiskt! Inget namn slår Gilbert!!!! ÄLSKA GILBERT AAHHHHH ;D
jag hatar namnet ragnar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Desirée
Novali, tuvali, Liam, Kevin, Kian, Noah, Noel, Eddie, Gullan, Agata, Tindra, Karsten, Savannah, Melissa, Cassandra tycker jag inte om
Finns många fula namn men Ebott tycker jag inte om.
Bert,bernt-arne,Fritz,Ulla,Dick,Britta,Britt-marie o många mer e fula
Britta och Bert är inte så fina namn....Fattar inte att man kan döpa sin son till Dick...
Ulla
Britta
Gudrun
Gertrud
Solveig
Camilla
Gunilla
Pernilla
Petra
Sen har jag svårt för "vanliga" tjejnamn som många heter idag, kanske inte direkt fula, men så ofantligt tråkiga och ordinära...typ Filippa, Matilda, Amanda, Caroline, Julia osv..
Killnamn jag inte gillar är ex:
Urban
Rutger
Rudolf
Sören
Bert
Albert
Fritz
Pär
Torbjörn
Yngve
Ulf
"vanliga" killnamn jag inte gillar heller är typ Oscar, Hannes, Jonathan, Marcus, Linus osv.