Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Aa Torgny är fult :S
har en bekant som nyligen döpte sin dotter till Hjördis... Hjördis!!!!
Hjördis låter som ett ljud man gör när man spyr. Stackars unge.
Jag gillar inte Filippa & Daniella
Jens, Jesper & Jonathan
det finns massa fula namn här runt omkring, bara i mitt kvarter finns de fulaste namn jag någonsin hört. typ som skurt och lasse berghagen. fast lasse bor inte här längre, if you understand what I mean.. m661752-22.html
sen finns de ju åsa-britta, peter-arne, margit, svetlana, häst, paulina, sven-ingrid (en hen upp i dagen skulle jag vilja påstå m661752-22.html ;) ) robert, sven-ingvar (säg det på finsk brytning så förstår ni mig ;) ) och så
Namn som brukar klassas som WT är sällan min stil, finns väl förmodligen något namn som klassas som WT som jag gillar men i det stora hela. Typ Kevin, Tindra, dubbelnamn med -Lo eller -Li, Engla/Ängla osv. Och namn som är väldigt amerikansk/engelska, fast namn som är etablerade i Sverige kan vara helt okej typ Liam, William och Elliot men inte Kevin.
Jag har börjat gilla namnet Kevin pga Yohio. *skämskudde* Inga j- a stavningsavarter dock! Och det får gärna passa ihop med efternamnet...
Gunilla, Torsten, Barbro, Bert, Bengt, Elisabet, Egon, Orvar samt alla engelskt klingande namn på svenska Svensson barn typ Liam Kevin Melissa mfl
Simon är det fulaste namnet som finns, framförallt för att jag kände 2 killar som hette det och båda mobbade/retade mig när jag var yngre. Robin,jennifer och ida har jag också dåliga minnen av usch