• Anonym (Ts)

Min pojkvän går i klänning för att jävlas!

Jag är feminist, stolt och hedersfull. Fick barn med min pojkvän i våras, barnet är fött med penis men jag vill vara öppen att barnet själv får bestämma sin tillhörighet och klär hen därför i blandad färgskala och även i klänningar ibland. Min pojkvän, som är en äkta mansgris som bara motarbetar mig, protesterade först verbalt men jag vek mig inte så nu har han lånat korta sommarklänningar av sin syster som han har på sig när vi handlar och går ut. Trodde först han bara skulle hålla på en stund men nu har det gått över en vecka! Och på lördag ska vi på bröllop så nu har han lånat en festblåsa, stora örhängen och klackskor! Hur ska jag få honom att sluta utan att behöva ge mig? Jag lämnar honom om han går dit i klänning!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-22 07:25
    Skriver här med eftersom folk verkar haka upp sig. Min pojkvän hade gärna fått gå i klänning om det vore ett seriöst val från hans sida, hade stöttat honom fullt ut, men inte när det bara är för att jävlas med mig och håna min åsikt.

• Svar på tråden Min pojkvän går i klänning för att jävlas!
  • PolyPond
    Västjämtland skrev 2012-09-11 19:55:12 följande:
    Lite mer om problemet med att kvotera!

www.pellebilling.se/2012/09/stralande-artikel.../

Detta om barn och hur vi bemöter dem och deras lekar.

www.pellebilling.se/2012/09/jamstallda-leksak.../

H

Jag respekterar din rätt att tycla vad du vill, men sanningen kommer ändå ram för eller senare! Och jag vet vilka som har mer rätt.
    Jag förstår inte vad i den senare länken (kvotering orkar jag inte diskutera, så den sket jag i) som du tror jag motsätter mig.
  • PolyPond
    Anonym skrev 2012-09-12 08:33:50 följande:
    Så enögt att inte kunna bemöta rena fakta, bara för att det inte passar in i tokfeminismens idela....
    Det var inte fakta, utan tyckande.
  • Anonym

ASGARVAR !! Vilken tråd! du kan klä er SON i klänning och tjejkläder men din kille får inte. Acceptera att du har en son och klä honom som en. Så lär du säker få tillbaka din kille 

• grind

ha ha ha

Underbar pojkvän!!

Det är patetiskt att försöka uppfostra en pojk till en kärring. Ingen kommer att gilla denne lille krabat och det är pappans far medveten om. Han försöker nu att desperat att rädda sin lille pojk från den manshatande feministen till mamma.

• grind
    Anonym (Ts) skrev 2012-08-21 20:31:12 följande:
    Jag är feminist, stolt och hedersfull. Fick barn med min pojkvän i våras, barnet är fött med penis men jag vill vara öppen att barnet själv får bestämma sin tillhörighet och klär hen därför i blandad färgskala och även i klänningar ibland.
    Könet är inget val. Det är något vi föds med.
  • Anonym
    PolyPond skrev 2012-09-12 08:36:39 följande:
    Det var inte fakta, utan tyckande.
    Det fanns ju med en massa ren fakta, i alla fall det jag såg.....
  • PolyPond
    Anonym skrev 2012-09-12 08:54:06 följande:
    Det fanns ju med en massa ren fakta, i alla fall det jag såg.....
    Du vet hur det är med statistik: en tolkningsfråga.
  • Anonym
    PolyPond skrev 2012-09-12 08:32:24 följande:
    Vid namn, i regel.
    Vi andra kallar dom för transvestiter.....
  • Anonym
    PolyPond skrev 2012-09-12 09:01:30 följande:
    Du vet hur det är med statistik: en tolkningsfråga.
    Hahaha ja bara en riktigt inskränkt tok feminist kan hävda att rena fakta kan tolkas på andra sätt.
    Skoj att se hur du mer och mer målar in dej i ett hörn nu.
Svar på tråden Min pojkvän går i klänning för att jävlas!