• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-27 15:54:22 följande:
    Om personen vill det då?
    Om man vill bli misshandlad och slagen blodig så är det ju inte helt vanligt och jag skulle föreslå en vända till psykiatrin i så fall. Det är i vart fall både mindre farligt och gör mindre ont.
  • SeaDragon
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-27 15:15:04 följande:
    Ja, absolut. Det är inte så ovanligt som folk verkar tro att män gillar att dominera kvinnor, i mer eller mindre utsträckning. Jag har träffat flertalet. De flesta erkänner det givetvis inte bara sådär, det är ganska tabu. Bara kolla här i tråden, folk kallar sådant sexuellt intresse för sjukt och vidrigt.
    Det klart att det är vanligt - det omvända är också ganska vanligt - men det handlar ju inte om ATT man gör det, utan HUR man gör det. För det första att båda till fullo är med på det. För det andra att på förhand uppsatta gränser respekteras. (Alt. "stoppord" etc)

Många - även "vaniljpar" - leker dominanslekar i sängen, kanske inte så grova men ändå åt det hållet. Det är inget konstigt med det. Det kanske är lite "tabu" men inget ovanligt. Det är ju inte så att man pratar om annat sex med vem som helst heller.

Och de flesta som verkligen vill dominera eller bli dominerade sexuellt, söker sig nog till forum för likasinnade. Här är kanske inte rätt forum egentligen?
  • Ramborg

I trådar där folk varit otrogna mot tex den gravida frun och kanske tom blivit gravida med älskarinnan brukar jag tänka "men herregud. Vilka risker vill man ta för en kväll med hett sex? Tänkte han med det lilla huvudet nu?"

Du, TS, tänker med motsvarigheten till lilla huvudet. Skärp dig och använd det stora huvudet istället. Ska du ägna dig åt sånt sex så gör som SeaDragon här ovanför säger.

42.
  • Anonym

Men vill du det? Lämnas blåslagen, blodig och verkigen skadad?

• MickeN1973
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-27 15:54:22 följande:
    Kalla det för vad du vill, det är ju ändå rätt irrelevant.Om personen vill det då?Aldrig ens surfat in på Darkside, om jag ska vara ärlig. Jag startade tråden här för att jag ville lufta min oro med helt normala människor.

menar du att folket på darkside inte är normala?
  • Anonym (Skraj)
    MickeN1973 skrev 2012-08-27 16:21:48 följande:

menar du att folket på darkside inte är normala?
    Jag har ingen uppfattning om dem alls, har aldrig varit inne på sidan. Nu hänger jag på FL, och jag valde att starta tråden här. Det finns ju uppenbarligen fler här i tråden som gillar sådana här grejer eller på ett ungefär, så helt fel kan det ju inte vara att starta tråden på detta forum.
  • SeaDragon

Det vi försöker säga är att det varken är speciellt ovanligt eller kontroversiellt att tända på dominans, men det finns ju olika grader. Att vilja bli slagen blodig eller allvarligt skadad på andra sätt, är inte så vanligt och det bör man nog söka hjälp för.

• Jellybeanbaby
    SeaDragon skrev 2012-08-27 16:47:11 följande:
    Det vi försöker säga är att det varken är speciellt ovanligt eller kontroversiellt att tända på dominans, men det finns ju olika grader. Att vilja bli slagen blodig eller allvarligt skadad på andra sätt, är inte så vanligt och det bör man nog söka hjälp för.
  • Anonym (oj!)

Ärligt talat TS låter du som den där tjejen i den andra tråden (borttagen nu?) som bjöd hem en dominant kille och  nu sitter hemma och snyftar blodig och blåslagen...

Går det inflation i sådana här trådar just nu? Tycker det dyker upp "smisktrådar" och ug-trådar överallt men det har jag egentligen inga problem med i sig, det som får mig att undra om de är äkta eller bara vill provocera, är att de tycks bli grövre och grövre, fler och fler tycks ta riskfyllda eller korkade beslut etc.

Troll? 

• SeaDragon
    Anonym (oj!) skrev 2012-08-27 16:53:12 följande:
    Ärligt talat TS låter du som den där tjejen i den andra tråden (borttagen nu?) som bjöd hem en dominant kille och  nu sitter hemma och snyftar blodig och blåslagen...

Går det inflation i sådana här trådar just nu? Tycker det dyker upp "smisktrådar" och ug-trådar överallt men det har jag egentligen inga problem med i sig, det som får mig att undra om de är äkta eller bara vill provocera, är att de tycks bli grövre och grövre, fler och fler tycks ta riskfyllda eller korkade beslut etc.

Troll? 
    Nej, det är inte samma. Den andra tjejen blev våldtagen från början till slut. Hon bjöd hem en dominant kille från nätet för att lära känna varandra närmare och diskutera preferenser mm. Naivt kan man tycka, men inte samma sak. Jag hann läsa de flesta av hennes inlägg innan tråden togs bort och om jag förstod saken rätt var hon "light", dvs ville varken bli misshandlad eller våldtagen, utan att det skulle ske mer som ett rollspel, med inslag av dominans och våld men inte så grovt och med tydliga gränser etc.

Sen vet vi ju som sagt inte vilka trådar som är sanna men det är en annan sak. 
Svar på tråden Rädd för min date