-
-
Svar på tråden Varför börjar man knarka?
-
Du, det finns nog lika många och olika svar som det finns knarkare.
-
Juste, en kommentar till.
" Den ena påstod att han t.o.m fick knarka för sina föräldrar för de ansåg att han skulle prova sig fram."
Det låter som i alla fall en av dina vänner hade akademiker till föräldrar, dom brukar uppmuntra kritiskt tänkande och att man ska lära sig på egen hand utan att kategoriskt avvisa nått för att det hör till nån norm.
-
haha, ja gissa om jag ångrade mig djupt när jag låg där och hulkade. Där spriten går in går vettet ut, iaf för min del.chelios skrev 2012-09-16 18:46:01 följande:Kass självdisciplin kan ju vara, jag tror dock mer på att det ligger i urusel källkritik, man tror för mycket på statlig propaganda och tror att "knark" är farligt medan alkohol är inte det.
Nått som inte kunde vara längre från sanningen.
Haha, ju, röker man när man är full så har det en tendens att sluta illa om man inte har vanan
Hoppas du har nu på äldre dar slutat tillbe porslinsguden
Rökt på har jag inte gjort på 4 år.....tyvärr har jag blivit bättre på att pimpla vin med åren. :-P -
EvilEye skrev 2012-09-16 18:57:25 följande:Man måste vilja ha hjälp först. Jag är inte där än.
okej hoppas du söker hjälp annars slutar du som en jag känner -
Grejen är väl den att jag inte riktigt kan bry mig. Det går som det går.pussgurkan86 skrev 2012-09-16 19:14:17 följande:
okej hoppas du söker hjälp annars slutar du som en jag känner -
Så använder jag varken cannabis eller alkohol.EvilEye skrev 2012-09-16 17:49:59 följande:Slippa tänka, känna etc. Samma med spriten.
Hade varit ren 1 år i somras. Nyligen återfall.
Jag använder det för få lite guldkant på tillvaron vid valda tillfällen. -
Jag använder inte cannabis.Anonym skrev 2012-09-16 19:19:15 följande:Så använder jag varken cannabis eller alkohol.
Jag använder det för få lite guldkant på tillvaron vid valda tillfällen.
Alkoholen hänger med sen länge och är ett beroende som allt annat man kan vara beroende av. -
Utveckla, finns ju faktiskt dom som gillar få saker i analen.Severus skrev 2012-09-16 18:02:25 följande:För att man är helt körd i skallen
Som ett plommon genom anus
Så berätta gärna varför man är körd i huvudet. -
Vadå måste?Severus skrev 2012-09-16 18:35:17 följande:Vissa erfarenheter klarar man sig bra utan
Måste inte vara pundare för att växa som människa.
Det enda som växer är väl bristen på vett
Man kan växa som människa både med och utan droger. -
Pundare förtjänar nästan en stålborste i skrevet.
Skönare att utföra än att ta emot. Gissar på det eftersom de som fått utstå min behandling har antingen halvt tuppat av eller försökt svälja en spya som inte kom ut pga silvertejp över munnen.
Har hittills enbart skadat otrogna män
Någon idiot på FL skrev i inboxen och trodde jag skojade. Pucko