• Anonym

Min 6 åring är kär i mig!

Jag vet att det är vanligt att barn blir kära i sina mammor i en viss ålder..

Men jag känner att det börjar gå till överdrift med min son.. :(
    Han är extremt svartsjuk på sin lillebror, han ska vara på mig hela tiden.. Helst ta på mig mycket.. Han tar på mina bröst, vilket han alltid varit mkt för mina tuttar enda sen han va liten.. Men nu när vi duschar kan han pilla på sig själv när jag tvålar in mig, han vill att jag ska se att den blir hård.. Han vill pussas mer än förut.. Och han säger att han inte vill att jag ska bli kär i någon ny utan han vill att han och jag ska vara kära..

Överdriver jag? Är detta normalt? 
  • Svar på tråden Min 6 åring är kär i mig!
  • Anonym
    kille95 skrev 2012-09-16 01:08:19 följande:
    Alltså detta låter ju helt sjukt.. Duschar med era söner ligger och myser med varandra nakna?! Någon jävla gräns borde det väl finnas...
  • Anonym (Mm)
    kille95 skrev 2012-09-16 01:08:19 följande:
    Alltså detta låter ju helt sjukt.. Duschar med era söner ligger och myser med varandra nakna?! Någon jävla gräns borde det väl finnas...
  • Anonym (ÖH?)

Instämmer med alla andra som tycker det låter väldigt konstigt att man myser med sina barn naken. 

• Anonym

Å gud vad skönt att jag har döttrar!

• Anonym (ÖH?)
    Anonym skrev 2012-09-16 20:45:13 följande:
    Å gud vad skönt att jag har döttrar!
    Skulle nog säga att det är lika illa att mysa naken med sin dotter också, inte sagt att du gör de. Skulle få tuppjuck om min man låg och myste naken med ex min dotter.
  • Ellaria
    Anonym skrev 2012-09-15 09:16:44 följande:
    För mig låter det märkligt att man låter sina barn ta en på brösten. Och att man duschar med så stora barn.
    What? Fullt normalt att duscha med en sexåring. Litar du på att din sexåring kommer ihåg att tvätta sig överallt?
    You know nothing, Jon Snow
  • Anonym
    Anonym (ÖH?) skrev 2012-09-16 20:47:32 följande:
    Skulle nog säga att det är lika illa att mysa naken med sin dotter också, inte sagt att du gör de. Skulle få tuppjuck om min man låg och myste naken med ex min dotter.

Tänkte mest på kommentarerna på 1:a sidan om att det var normalt att pojkar pillar så att de blir hårda och sedan trycker sig mot sin mamma. Är glad att slippa det.
  • Anonym (ÖH?)
    Ellaria skrev 2012-09-16 20:47:50 följande:
    What? Fullt normalt att duscha med en sexåring. Litar du på att din sexåring kommer ihåg att tvätta sig överallt?
    En sexåring borde absolut veta hur man duschar och tvättar sig. 
  • Anonym (ÖH?)
    Anonym skrev 2012-09-16 20:49:54 följande:

Tänkte mest på kommentarerna på 1:a sidan om att det var normalt att pojkar pillar så att de blir hårda och sedan trycker sig mot sin mamma. Är glad att slippa det.
    Haha ja jag med. Skulle bli ganska obekväm.
  • Anonym
    Ellaria skrev 2012-09-16 20:47:50 följande:
    Måste man duacha med sitt barn för att hjälpa henom att tvätta sig?
Svar på tråden Min 6 åring är kär i mig!