~* Juni Bebisar 2013 *~
Hej!! Jag hakar på här
.. Startade precis en tråd i samma tema, såg inte att denna redan fanns. Jag är i vecka 5..så nu e det bara hoppas att det går vägen.
Hej!! Jag hakar på här
.. Startade precis en tråd i samma tema, såg inte att denna redan fanns. Jag är i vecka 5..så nu e det bara hoppas att det går vägen.
Har precis bestämt mig för att göra fostervattens prov..känns som ett rätt beslut men samtidigt kan jag inte låta bli att oroa mig för missfall eftersom det finns en risk med det. Usch!! Ngn som har gjort eller tänker göra det??????
Är 36år å har två barn sen tidigare. Gjorde kub på nr 2 men då var jag 30år.
Usch tycker så synd om er som mår så illa hela tiden..mitt kommer på kvällarna men under dagen går det bättre. Hoppas det släpper snart för er....!!!
Det där med vikten... Hmm. Har redan gått upp 5 kilo å är i v.13. Vart ska det sluta tro. Med första gick jag upp 26kilo, hade mkt vatten dock så jag var nere på mina 60 kilo fort med andra gick jag upp 14 kilo och det har tagit 4 år å komma tillbaka .. Shit va mkt längre tid det tog med tvåan.. Chockad!! Så jag hoppas inte det ska ta 8 år nu efter trean.. Haha. Blir till att jobba hårt. Phuuu!
Ha en trevlig dag alla!! Ang.kisseriet så sa min bm till mig att kissa när du går upp som vanligt men spring inte å duttkissa efter utan låt det fyllas på.. Den ska tydligen inte vara helt full heller!!! Har dock inte hört detta med mina andra 2 men det är mycket som har ändrats på bara nga år
))).
.Hon tog det bra Kickelina..men väldigt chockad. Dessutom var hon singel och 20 år och eftersom hon inte visste om graviditeten så festade hon och rökte under hela graviditeten. Men ut kom en frisk pojke som nu är 5 år och fyller 6år i feb. Helt otroligt!! Min första tanke var att man har fått ngn typ av psykos så man förtränger att man e gravid men hon påstår att hon inte visste ngt. Men det känns så konstigt i mitt lilla huvud..att man kan gå en hel graviditet och ut kommer en pojke på 4 kg. haha
Usch... Styrke kramar till dig blåbärssaft.
Vet hur du känner, har råkat ut för det samma. Blev gravid direkt efter fick inte ens mens imellan. Hoppas du blir gravid snart igen!!
Som sagt, man oroar sig hela tiden. Man får sig några extra tankeställare när ngt sånt händer... Och undrar om litens hjärta fortf. pickar där inne. Man önskar man kunde gå på kontroller lite oftare. Känns super långt till nästa gång. Känns som det var oftare med mina två andra.
Ha en bra dag.. Här snöar det för fullt idag... Mysigt!!!!
Usch.. Stackars dig AlexandraViberg.. Måste vara hur tufft som helst!! Hoppas det vänder snart så du får njuta av graviditeten och din familj. Håller med Pellefanten, åk in så dom får kolla till dig och försök få i dig lite resorb (vätskeersättning). En kompis till mig blev inlagd lite då å då med båda sina barn då hon inte fick behålla ngt men det blev bättre efter v.15-16. Håller tummar å tår att du snart ska må bättre.