Inlägg från: em77 |Visa alla inlägg
  • em77

~* Juni Bebisar 2013 *~

2013, och skålade in det nya året med vatten..!! Hade lika kul ändå å dansade loss till kl.03.00. Finns inte i min tanke värld att dricka under graviditeten!!

Tack Kickelina för tipset.. Så fantastiskt fina kläder och prisvärda . I min butik hade jag typ alla märkerna som lucky little me har i sin web-butik. Men e lite trött på dom märkerna nu så detta passar perfekt ).
    En liten pojke.. )), Grattis, va kul!! Vad har du för kön på dina kids sen innan??

Ha en bra dag!!! Känns skönt å må tipp topp en dag som denna ). Ska häckla mina vänner lite nu..hehe.

• em77

Men fy vilken skitstövel, AlexandraViberg. Hoppas hon hade det bra hos Farmor. Verkar som han e ett stort ego. Säger dottern själv ngt om hur hon trivs när hon e med pappa? Vill hon dit när det vankas pappa dagar?

Ang. Det du skrev om sexet.. Lika nojjig jag. Det roligaste e att jag inte var det med dom andra två ...skumt!! Man vet ju att dom ligger helt skyddade. Sen e man ju så sablans trött på kvällarna så man e ju inte roligast just nu direkt

• em77

Ja det har varit grymt kul med en barnklädes butik..jag å mamma startade den för 7 år sen. Men det sista vart det trögare.. Mkt pga att web-handeln ökade massor samt att kedjorna bara blir bättre samt att många handlar på tradera, blocket å andra köp å sälj sajter idag!! Så nu får jag hitta på ngt annat kul!!!

Du hade en av varje du . Själv har jag två tjejor. En Winnie å en Emmie så det ska bli spännande å se om det blir triss i sessor eller en liten gosse denna gång. Nyfiken!! Har två tjejnamn jag suger på. Livia,el Freja, men om det skulle bli en kille vilket jag inte tror så har vi inget namn! Förslag ngn ))

Förstår att det måste vara frustrerande Alexandra å vara ifrån sitt barn när man dessutom inte känner ngt jätte förtroende för sitt ex. Lycka till med allt

• em77

Ups!! Ja alla tycker inte lika hör jag och tur e väl det!! Men just i denna frågan kan jag tycka att noll tolerans e det som gäller.(alkohol, tobak å droger är big no no) Men alla har rätt till sin åsikt, trist att vissa vill lämna tråden för det bara . Bara hoppa över å skita i dom kommentarerna man inte själv står för!

Det e nog mycket produkter å annat som inte e bra men ska man börja läsa å analysera allt tror jag man blir knäpp!! Samma gäller oavsett man e gravid eller inte.. Finns nog mycket skit man stoppar i sig, tur att man inte vet allt!!!!

• em77

Ha ha ha... Ja dom stackars männen. Men hur svårt kan det va . Min åkte ner till Mc Donalds idag och jag var såååå grymt sugen på en milkshake å var extremt tydlig med det men hem kom han med en fanta... Grrrr!

Jag har oxå en hel del sammandragningar, det gör inte ont men e ändå lite orolig. Är inte det tidigt att få det??

Gonatt alla!

• em77

Härligt att det gick bra solrosen82.. Väntar förbrilt på vårat kuvert ). Hoppas få svar inom dom närmaste dagarna.

Lycka till imorgon caroliin . Spännande!

I min mage såhär på kvällarna e det fullt liv i magen, känns bra men inte sammandragningarna som envisas med att dyka upp titt som tätt.. Kan inte låta bli att nojja. Gick in i v.18 idag å får vänta till den 17/1 innan det e dax för UL. Vill snabb spola fram dagarna lite . Ska dock bli kul å läsa om era UL!!! Gonatt

• em77

Ja vi vill nog allt veta könet.. Kollade inte med dom två andra men nu kan vi inte hålla oss . Läkaren sa det samma till oss solrosen82,än har ingen ringt så jag hoppas på ett brev idag el.imorgon.

Jag får även sammandragningar på kvällen när jag inte anstränger mig. Kan inte minnas att jag fick det såhär tidigt med dom andra två. Får hoppas att det e lugnt!!

Dax att väcka kidsen, vänt på dygnet en aning!! Ha en bra dag!

• em77

Fick besked att fvp såg normalt ut så nu kan jag andas ut lite. Fick också veta att vi väntar en liten tjej till. Så det blir triss i tjejor precis som vi misstänkte . En liten Livia! Tjejorna kommer hoppa högt av lycka men dom vill inte veta förrän det e dax.. Min sambo hade nog gärna sett att det hade varit en liten kille men är självklart lika glad för en till liten sessa!!

• em77

Tack Baby Lei . Känns super bra!!

Jag älskar mycket färg och har haft mkt molo å metoo men även en hel del NoaNoa som är lite mer ljuva å lugnare färger.
    Älskar att kombinera coola styles med lite mer romantiska. Ett par slitna baggy jeans å en super tjejig top..gilla .

Hade jätte mycket diskussioner om just det här med färg å modeller i butiken. I bland om dom köpte ngt neutralt från typ villervalla och man frågade vid inslagningen om det var till tjej el.kille kunde man få sig en rejäl utskällning som hette duga för att man fråga. Så nog väcker "hen" en hel del heta debatter!

• em77

Tack solrosen82 och Kickilina

Håller med helt ang. Tjejkläderna!! Blir så trött, var på inköp för ett märke.. Och vi gick därifrån. Blev helt irriterade,det var vuxen kläder som dom hade krympt!! T o m vadderad bikini bh..fy! Till en 6-åring. Usch!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~