~* Juni Bebisar 2013 *~
3D ultraljud..någon som har någon erfarenhet av det???
3D ultraljud..någon som har någon erfarenhet av det???
Kickilina.. Känner precis som dig. "Att man har två friska" usch.. Man e verkligen så mycket nojjigare denna graviditeten.
Men som ni andra säger.. Positiva tankar. Sen tycker jag det e bra att sånt här kommer upp på tråden oxå, det e ju änna den bittra verkligheten. Jag har många i min närhet som har råkat ut för tråkiga besked på RUL:et och det sitter såklart å gnager i mig. Usch!! Nä nu positiva tankar.. Min mage har inte försvunnit.. Hur stor mage som helst.. Kan tro att jag e mkt längre gånget än v.16..och får lite små sammandragningar titt som tätt. Ska på fvp på tors så då lär man ju se om ett hjärta pickar el. Inte.
Trevlig kväll alla å positiva tankar
Madelen21- jag har oxå haft tankar om 2.. Då jag själv är en dold tvilling. Stackars mamma fick höra att hennes lilla barn låg i säte.. Och när det var dax för snitt så fick dom upp mig å skulle sy igen men fick syn på en liten fot.
). Min bror.. Haha. Både mamma å pappa fick en chock. Så jag bad dom trippel kolla på vul:et men han såg bara en...!!!
Vid den här tiden för 2 års sen miste min vän sin man i akut hjärt stopp 30år bara sådär.. Ingen förvarning alls. Hon var då hög gravid och hade en liten på 2.5 år å en på 6 år. Samma dag som han begravdes var bebis beräknad men hon gick över en vecka. Hon har haft två fruktansvärda år och vi i hennes närhet har ställt upp mkt med att vara barnvakt å hjälpas åt å hjälpa henne med allt från vardagsbestyr till å hålla henne flytande. Nu är hon på banan och träffat världens goaste kille.. Med detta vill jag att man stannar upp å funderar på vad som är viktigt..!! Jag måste erkänna att jag har fått mig en rejäl tankeställare å tar inget för givet numera sen måste man få gnälla ibland men jag har blivit så mycket mer ödmjuk å tacksam för livet. Och väljer mina strider.. När sambon gör vissa små saker som man tidigare har retat ihjäl sig på så tänker jag nu.. Ah va f-n vem bryr sig.. Vi är friska å mår bra.
Vill önska er en God Jul å Gott nytt år. Ta hand om varandra!! Livet kommer inte i repris.
Åter igen perspektiv.. Vem har rätten att bry sig om hur andra bor.. Om man bor i en koja eller i ett slott spelar ju ingen större roll så länge man e lycklig å få vara tillsammans med sin familj
Fy va jobbigt FFiNorrland.. Hade foglossning med min första men inte med min andra å än känner jag inte av ngt så jag hoppas jag slipper. Hoppas ditt blir bättre!!!
Vad det gäller bostad så kom vi in i snurren för 10 års sen å gjorde en grymt bra försäljning på en bostadsrätt som gjorde det möjligt för oss att flytta till hus. Vi bor nu bra mkt billigare än många av våra vänner som bor i lgh. Är så orättvist på ngt sätt, dom vill gärna flytta men eftersom dom har hyres rätt e det svårt att ge sig in i leken..!! Då banken e tuff idag med lån mm.
Är själv uppväxt i en lgh där jag delade rum med min tvilling bror tills jag var 11 år och det gick ingen nöd på oss alls. Hade en grym uppväxt!! Så bo litet eller stort är detsamma om man kommer från en trygg å fin familj.
Ibland önskar jag att vi bodde mindre då vi har mer el. Mindre en fritisgård här för vi har det lite större. Idag var det 7 ungar här å lekte.. Så 9 barn..
AlexandraViberg.. Vad mysigt å berätta för dottern. Hon kommer garanterat bli super glad. Mina tjejor på snart 6 å 9 blev helt till sig av lycka!!
Ja jösses va alla är duktiga å tränar. Själv e jag en slö jäkla soffpotatis..!! Och jag kan varken skylla på illamående eller foglossning. Måste väl ta tag i det men varken orken eller motivationen finns där. Usch!! Känner mig riktigt flötig
)). Haha
Hej på er!! Härligt att ni har haft en bra jul och trist att inte alla har mått tipp topp...!!
Min jul har varit fantastisk
). Har numera en ring på fingret och har fått massa fint och dessutom pengar så jag höll på att ramla av stolen. Chockad!!! Men överväldigad. Har precis lagt ner min butik så det kom väl till pass, då jag ska plugga till bebben kommer.
Den bästa gåvan av allt e dock att alla i familjen e friska å att se tjejornas ögon lysa av lycka!! Nu återstår fvp å RUL, hoppas bebbens hjärta tickar å att allt ser bra ut gör det det så är detta utan tvekan bästa julen ever!! Så hoppas.
Ha det bäst alla!!! Juldagen.. Bästa dagen på julen. Lite mer soft å avslappnat!! I Like!!!
Va kul AlexandraViberg att dottern blev så glad
).