Inlägg från: em77 |Visa alla inlägg
  • em77

~* Juni Bebisar 2013 *~

Grattis AlexandraViberg , Baby lei och alla andra som har gjort RUL!! Fantastiskt kul å läsa alla glada statusar!!

Själv längtar jag järnet efter mitt.. Måste säga att den oron jag bär på att det ska vara ngt fel e helt galet!! Var inte i närheten av att vara så här nojjig med dom andra små liven!! Hoppas det e en liten frisk sessa i magen!

• em77

Heje!! Hoppas ni mår bra, helg!! Lovely!!!

Har spanat lite på vagnar å kollat hur leveranstider ser ut numera!! 2-4v och givetvis garanti att lämna tillbaka den om något går galet!! Jösses vad modeller det fanns.. Står å velar mellan en Bugaboo eller en Jooltz. Lutar mot en Jooltz då det var ngn mer fördel med den.. fanns oxå ett flertal bilbarnstolar som man kunde välja mellan att klicka fast på chassit om behovet finns!! Hmm blir till att fundera! Väntar att beställa tills jag e i v.30, tidigare vågar jag inte.

• em77

35 snart 36år.. Väntar 3:e har två flickor, en på snart 6år och en på snart 9år.

Känns som jag e äldst på tråden . Men jag e ung i sinnet..haha!!!

• em77

Hittar inte fb-gruppen.. Ska jag söka på juni bebisar 2013? Eller hur va det?

• em77

Skönt då e jag inte ensam att vara "lite" äldreð???.

Det vill nog till om man inte läser tråden att hitta till den gruppen. Syns ju inte på en egens logg ivarje fall!!!

• em77

Jag sover oxå som en kratta MissMe83, drömmer å vaknar till och kan inte somna om.. Och oavsett hur lite el,hur mkt vatten jag dricker under dagen/kvällen så springer jag på toa ofta..tröttsamt!!!

• em77

Herregud.. Har ont i hela kroppen! Har städat barnen rum samt deras lekrum. Blev två sopsäckar till tippen och ändå e det proppat!! Man kan säga att dom har en del leksaker.. Första barnbarnen för mamma å pappa samt stora syster å tvillingbror som inte har kids å älskar att överraska. Har ju dessutom haft en barnklädes affär i 7 år så dom får ju inga kläder av ngn annan. Ska in å smyg rensa när dom inte e hemma och slänga mer skit . Nu liggläge i soffan hela kvällen. Trevlig lördags kväll alla och hoppas ni som e förkylda å kassa snart mår tipp topp igen!!!!

• em77

Är så glad å lättad efter ett lyckat RUL.. Nu kan jag äntligen slappna av lite å släppa lite av oron. Phuuu!!! Är så impad av hur grundligt dom gick igenom allt!! Var inte i närheten av att få så mkt info för 6

• em77

Men what!!! Haha. Då tar jag det igen. Den infon man fick på RUL för 6-9 års sedan är inte i närheten av det man får idag. Så kul!!!

• em77

Grattis Kickelina till dig oxå!! Ja shit vilken sten som släppte.
    Alicantina- det är en liten tjej till, gjorde fvp så fick reda på det då .

• em77

När jag skrev in mig hos bm fick jag lite info ang. En studie dom gör nu ang. För tidigt födda bebisar. Tänkte inte mer på det men igår när jag var på RUL:et så tog hon upp det i slutet av undersökningen. Och frågade om jag hade hört om det och om jag kunde tänka mig att vara med.. Öhh javisst sa jag och vips fick jag byta rum å fick ett vul där dom mätte livmoder tappen. Så nu vet jag att min e 5 cm å det är ingen större risk att jag föder för tidigt! Var inte förberedd på det och det verkar inte vara många som stället upp då hon blev förvånad när jag sa ja. Ngn mer än jag som har gjort detta??? Eller fick frågan på sitt RUL?

• em77

Om ngn gillar tatueringar och har instagram, kolla in niki23tgr.. Min sambo gjorde sin tatuering där i förgår. Ett porträtt av våran ena dotter.. Ska snart göra den andra dottern oxå och tids nog den tredje. Men det e helt sjukt va duktig denna killen är. Det är så likt, ett riktigt konstverk!!!

• em77
    Johanna87 skrev 2013-01-18 15:28:52 följande:
    Vi fick reda på idag att vi ska ha en liten son. Hade tyvärr världens tråkigaste människa som gjorde vårat rutin ultra ljud. Så gick därifrån ganska så besviken då alla sagt att det ska vara en sån upplevelse att gå på detta ul då det ser ut som en liten människa nu. Får se om vi kanske väljer att göra ett 3D ultraljud i stället. Glömde säga till att vi ville ha bilder med oss och hon frågade inte ens. Så några bilder blev de inte denna gång. Även det en grym besvikelse. Och även om vi hade sagt att vi ville veta könet va hon väldigt odiskret och bara körde på och sa ja här har ni pungen och fortsatte som ingenting. Hade hellre sett att hon kanske sagt att ja nu vet jag könet är ni säkra på att ni vill veta eller vad som helst i stället för att bara kläcka ur sig här har ni pungen...
    Nää fy så tråkigt och besviken man blev:(
    Men vi är glada att grabben mår bra. För jag antar att den gjorde det då hon inte sa nåt annat än vad hon kunde se såg allt bra ut.
    Så jaa. Antar hon borde sagt annat annars?

Någon mer som råkat ut för detta?

Fy va trist!! Men skönt att lille prinsen i magen mådde  bra!

Vi hade världens goaste som förklarade och skojade och berättade allt i minsta detalj. Va olika det kan va!!
    Hon bör ju söka sig efter ngt annat om hon inte har mer service i sig! 
  • em77

Nu har jag läst i kapp mig lite här på tråden, sen fb gruppen startades så hänger man mest där då det e så mycket enklare å ladda ner bilder osv om man som jag använder mobilen bara.

Kollade även in bildtråden.. Fina magar alla har och vad mycket fint ni har köpt till era små troll. Har inte börja handla så mycket än men vagn fick jag beställt idag . Mitt val stod mellan en buga boo och en jooltz och det blev en jooltz då jag såg mer fördelar i den. Har haft urban jungle till mina tidigare och även vart nöjd med den. Men vill kunna ha sittdelen både ut och in mot mig vilket man inte kunde med den. Känner mig nöjd och har beställt den till slutet maj.. Så garantin blir längre samt att den inte ska ta så stor plats här hemma.

Längtar till säng mm ska inhandlas!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~