Inlägg från: em77 |Visa alla inlägg
  • em77

~* Juni Bebisar 2013 *~

Haft mamma å pappa här på lunch... Och sen körde sambon hem dom då han skulle till golfbanan å slå å tjejorna e hos kompisar. Så jag e själv.. Lyx med egen tid borde städa bort det sista av julen dvs stjärnor å stakar men jag väntar tills dom kommer hem. Nu ska jag bara njuuuuta!!!

• em77

Jag har väldigt ofta.. Tycker jag själv . Speciellt på kvällarna. Ska oxå räkna imorgon AlexandraViberg. Återkommer )

• em77

Men Gud va jag tycker synd om alla som har foglossning och som mår illa å spyr fortfarande!! Usch!! Min foglossning har inte kommit än, hoppas jag slipper. Hade det med första men inte med andra.. Konstigt!

Känner mig lite lugnare nu när jag inte e ensam om sammandragningar och att höra att det nog inte e ngn fara! Så TACK Bellis Karameliis Kan jag lugna mig lite! å kolla med bm vid nästa besök!!

• em77

Cj2- fy lider med dig,jobbigt när man får sådana känslor!! Oroar mig oxå mkt för att allt inte e bra med bebis samt den j-vla sjukdomen cancer. Och att det ska hända mig el. min familj ngt.Men du ska se att det bara är en fettkula i armhålan, å att liten i magen mår tipp topp. Positiva tankar, inte lätt alltid men tyvärr kan man ju inte påverka ngt så bättre å vara glad å ta vara på dagen än deppa ner sig totalt!! Lycka till på ons! Kram på dig!

• em77

Solrosen- skönt att det gick bra på fvp å att allt såg bra ut! Ska ni kolla i kuvertet å se vad det e??

Ja ring Caroliin..!! Är säkert ingen fara men det e bäst å kolla upp det!

Har du räknat dina sammandragningar AlexandraViberg? Bara för att jag skulle göra det igår så var det bara 2-3 på kvällen.. Haha. Så det kanske börjar lugna sig lite nu. Vem vet!!!

• em77

Har oxå Freja på tapeten här hemma..eller så blir det en liten Livia! Spännande! Kan ju ändras oxå!! Men eftersom vi nu vet att det e en tjej kan vi koncentrera oss på tjejnamn.

• em77

Mysigt med Branäs Kickilina, var där förra året. Perfekt för barnfamiljer! Hur gamla e dina kids? Trevlig resa!!!

Ja det e inte lätt med namn. Vi var helt säkra på Tuva till våran första knodd men när hon kom ut så var hon helt enkelt ingen Tuva så hon fick heta det i andranamn så kan det oxå bli!!!

• em77

Juni e jätte fint.. Finns en på Emmies dagis som heter så samt en liten Juli.

• em77

Eliniie!! Hej, kul med en ny i tråden!! I denna tråden skrivs det regelbundet )
    Jag har oxå två tjejor sen innan som blir 6 och 9 år. Och ska på RUL nästa vecka!! Gjorde fvp som förra veckan fick vi reda på kön.. En till liten tjej! Då det blir triss i sessor!! Tog inte reda på kön på dom två tidigare .

Ha en bra dag alla!!!!

• em77

Härligt med alla lyckade RULð???. Grattis!

AlexandraViberg.. Nu e vi nyfikna, vart e duð???...?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~